1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We eat the sandwich."

"We eat the sandwich."

Çeviri:Biz sandviçi yeriz.

April 7, 2014

44 Yorum


sevvalgoc

Ya niye biz sandviç yeriz olmuyo

September 14, 2014

AleynaYama

Evet ya biz sandviçi yeriz diye kabul ediyor...

September 21, 2014

Yavuz815495

Ben aynen onu dedim ama kabul etmedi

February 17, 2019

RukiyeStyp

Cunku "the" var. The olmasaydi biz sandvic yeriz oluyodu

March 14, 2015

naci416023

Sandwiç BU SEKİLDE YAZARSAN OLUYOR

March 8, 2019

enescanturk

eat dan sonra the koyduğu için sandviçi diye belirtmen gerekiyor

September 27, 2014

Mr.Onur1

The basina gelince sandvici oluyo.belirtme gibi

June 1, 2018

Bengimelis

Ben yazdım "cevabınızda yazım hatası var" dedi ama kabul etti.

March 4, 2019

mehmet668698

olmuo

August 26, 2018

Safacinar

Sandviçi nedir arkadas İngilizce diye geldik türkçe öğretiyolar

October 17, 2014

uranust

sandviç kelimesi ingilizceden gelen bir sözcüktür -_-

September 12, 2016

AysunervaY

Of bazan çok saçma oluyo

December 4, 2014

Mrs.Eminem

Sandviçten tiksindim

December 6, 2014

mustafa1934

Sandwich

July 1, 2014

123456789ay

sandviç

May 20, 2014

OnurJassmi

Sandviçi - bir i için bir kalp püf

September 23, 2014

afy1976

bir harf te olsa eksik olmamalıymış

October 17, 2014

Emre2Zek

Arada ufacık bir fark var. Başa the geldiği zaman var olan nesneden bahsediyorsun. Yani the sandwich dendiği zaman sandviçi kullanımı daha doğru oluyor.

March 6, 2015

TubaKireci

Doğruyu söyleyip yanlış olmasına sinir oluyorum :/ algılamıyor..

December 5, 2015

dilarakeklik

söylüyom kabul etmiyo

November 29, 2015

naci416023

Sandwiç BU SEKİLDE YAZARSAN OLUYOR

March 8, 2019

glLcKO

Bazen algılamıyor tekrarlamaktan ağızımda tüy kalmadı

March 23, 2016

OnlyWoman1

Ya kadın ne diyo anlamıyorum ki the yerine a anladım yanlış dedi of

April 10, 2016

hihi383720

Niye sandiwic degilde sandiwici oluyor?

February 27, 2015

LzGn

Aramız bir "i" nin lafı mı olur

March 10, 2015

nacugod1

hata var

May 30, 2016

ProfessorPlayer

biz sandviç yeriz dedim sandviçi diye yani bir i yüzünden saymadı :(

October 12, 2016

ziyamertfb

aynen öyle olmuyor

March 6, 2017

ziyamertfb

benim cevabımı kabul etmeli

March 6, 2017

ziyamertfb

bende

March 6, 2017

ziyamertfb

bende tiksindim

March 6, 2017

umutg.

bende mikrofon yok napım sımdı

June 28, 2017

Alara914306

ilk baçşta boyle soru sordu sandiviç yazdık kabul etti. sonra tekrar sordu yine sandiviç yazsım yanlış yazdınız de di dorusu sandviç dedei

July 31, 2017

Eda616161

Şey duolingo'ya yeni katıldım. Acaba neden mikrofon kapanıyor

December 25, 2017

KendalBaza

Lan sandwich ıngilızce bir kelime neden türkçe de sandviç yazılıyor

February 16, 2018

K.Huseyn

Sandiviç le sandiviçi arasinda sorun ne .neden kabul etmiyor

April 9, 2018

Salih293010

"Biz sandiviç yeriz" olması gerekiyor

June 16, 2018

yusuf925182

Yazıyorum olmuyor

July 6, 2018

yusuf925182

Şu anda dinleyemiyorum deyin geçin soruyu

July 6, 2018

ceylin140500

neden yeriz degil

August 8, 2018

Timur65537

sandiviç yerizle sandiviçi yeriz arasında bir fark yok

August 21, 2018

noana_

Ama İngilizce'de var. Hatta Türkçe'de bile. Neyi yediğini belirtiyor. Sandviç yeriz der isek herhangi bir sandviç olabilir. Fakat ''the'' gelirse şöyle olur: Sandviçi. Örneğin masadaki sandviç, marketteki sandviç gibi... Bir de ''sandiviç'' değil ''sandviç'' yazarsanız doğru olur.

August 31, 2018

naci416023

Evet bu soruda bir hata var

March 8, 2019

naci416023

Sandwiç YAZDİGİNİZ DA OLUYOR

March 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.