1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We eat the sandwich."

"We eat the sandwich."

Çeviri:Biz sandviçi yeriz.

April 7, 2014

49 Yorum


sevvalgoc

Ya niye biz sandviç yeriz olmuyo


AleynaYama

Evet ya biz sandviçi yeriz diye kabul ediyor...


Yavuz815495

Ben aynen onu dedim ama kabul etmedi


RukiyeStyp

Cunku "the" var. The olmasaydi biz sandvic yeriz oluyodu


naci416023

Sandwiç BU SEKİLDE YAZARSAN OLUYOR


enescanturk

eat dan sonra the koyduğu için sandviçi diye belirtmen gerekiyor


Mr.Onur1

The basina gelince sandvici oluyo.belirtme gibi


Bengimelis

Ben yazdım "cevabınızda yazım hatası var" dedi ama kabul etti.


Mehmet984652

The okumuyoruz arada


Safacinar

Sandviçi nedir arkadas İngilizce diye geldik türkçe öğretiyolar


uranust

sandviç kelimesi ingilizceden gelen bir sözcüktür -_-


AysunervaY

Of bazan çok saçma oluyo


Mrs.Eminem

Sandviçten tiksindim


OnurJassmi

Sandviçi - bir i için bir kalp püf


afy1976

bir harf te olsa eksik olmamalıymış


Emre2Zek

Arada ufacık bir fark var. Başa the geldiği zaman var olan nesneden bahsediyorsun. Yani the sandwich dendiği zaman sandviçi kullanımı daha doğru oluyor.


TubaKireci

Doğruyu söyleyip yanlış olmasına sinir oluyorum :/ algılamıyor..


dilarakeklik

söylüyom kabul etmiyo


naci416023

Sandwiç BU SEKİLDE YAZARSAN OLUYOR


glLcKO

Bazen algılamıyor tekrarlamaktan ağızımda tüy kalmadı


OnlyWoman1

Ya kadın ne diyo anlamıyorum ki the yerine a anladım yanlış dedi of


bulent56375

telafuz ya da çeviri hatası sanırım,


rdvan602312

Telafuzda sıkıntı oluyor


hihi383720

Niye sandiwic degilde sandiwici oluyor?


LzGn

Aramız bir "i" nin lafı mı olur


ProfessorPlayer

biz sandviç yeriz dedim sandviçi diye yani bir i yüzünden saymadı :(


ziyamertfb

aynen öyle olmuyor


ziyamertfb

benim cevabımı kabul etmeli


umutg.

bende mikrofon yok napım sımdı


Alara914306

ilk baçşta boyle soru sordu sandiviç yazdık kabul etti. sonra tekrar sordu yine sandiviç yazsım yanlış yazdınız de di dorusu sandviç dedei


Eda616161

Şey duolingo'ya yeni katıldım. Acaba neden mikrofon kapanıyor


KendalBaza

Lan sandwich ıngilızce bir kelime neden türkçe de sandviç yazılıyor


K.Huseyn

Sandiviç le sandiviçi arasinda sorun ne .neden kabul etmiyor


Salih293010

"Biz sandiviç yeriz" olması gerekiyor


yusuf925182

Yazıyorum olmuyor


yusuf925182

Şu anda dinleyemiyorum deyin geçin soruyu


Timur65537

sandiviç yerizle sandiviçi yeriz arasında bir fark yok


noana_

Ama İngilizce'de var. Hatta Türkçe'de bile. Neyi yediğini belirtiyor. Sandviç yeriz der isek herhangi bir sandviç olabilir. Fakat ''the'' gelirse şöyle olur: Sandviçi. Örneğin masadaki sandviç, marketteki sandviç gibi... Bir de ''sandiviç'' değil ''sandviç'' yazarsanız doğru olur.


naci416023

Evet bu soruda bir hata var


naci416023

Sandwiç YAZDİGİNİZ DA OLUYOR


zCLynch

Ses alıcısı mı kötü acaba? Diyorum kabul etmiyor delireceğim


lamiy492297

Yoxe sadece onun dediklerini təkrarlamaq lazımdı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.