"She made me tea."

Fordítás:Teát csinált nekem.

April 7, 2014

26 hozzászólás


LszlSzalay1

A tea "csí"-nek hangzik.

January 12, 2015

LszlSimon4

Nem lehet megérteni a "tea"-t.

October 28, 2016

Katalin5246

a teát készítik, nem csinálják

November 15, 2017

Szanto1

"Elkészítette a teámat." Nem fogadja el. :(

September 30, 2015

nagy-istvan

Mert az "She made my tea" lenne.

October 24, 2015

Szanto1

Köszi. Később én is rájöttem. :)

October 24, 2015

Sztankay54

Sajnos csak lassított módban lehet érteni,azt is többszöri nekifutásra.

April 17, 2016

Harga

Nekem már szépen mondja.

December 31, 2017

evairenpinter

"Made" - mindkét igeidőben?

September 13, 2016

Ati317369

Igealakok: make, made, made (present, past, present perfect)

December 22, 2017

Harga

Melyik kettőre gondolsz?

June 30, 2017

Silverbea

A teát készít nekem. ...miért nem jó?

March 25, 2018

Silverbea

készített...

March 25, 2018

Ref257530

She made tea for me. Ez nem jó?

December 11, 2018

Harga

Biztosan megértik akkor is, ha így mondod, de szerintem érdemes inkább Duo megoldását megjegyezni.

December 11, 2018

julianna211894

Ő készítette nekem a teát...Miért nem jó?

January 9, 2019

Harga

Inkább így: "Teát készített nekem." ( a teát - the tea )

January 9, 2019

hun.uk

Magyarul főzzük a teát: "Teát főzött nekem."

April 7, 2014

fectroll

Hidd el! A 'made' semmilyen szövegkörnyezetben sem lesz "főzött".

November 3, 2014

DracoRobin

És ha instant porból csinált jegesteát? :P

October 20, 2014

Mammon100

"elkészítette a teámat" - miért nem jó? Ez nem magyar és angol program? én angolul nem tudok, de ez meg magyarul nem...

January 20, 2016

methosraven87

Már előtted is feltették ezt a kérdést, abban megtalálod a választ.

January 21, 2016

Mammon100

Tényleg...!

January 21, 2016

Hanti01

elkészítette nekem a teát Ezzel mi a baj?

January 8, 2017

lale1999

Gondolom, mert a "made"-et csak "készített"-nek veszi be.

January 17, 2017

Harga

Nem igazán, inkább a határozott névelő a gond. ( a teát - the tea )

January 9, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.