A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She made me tea."

Fordítás:Teát csinált nekem.

4 éve

13 hozzászólás


LszlSzalay1

A tea "csí"-nek hangzik.

3 éve

Katalin5246

a teát készítik, nem csinálják

9 hónapja

Szanto1
Szanto1

"Elkészítette a teámat." Nem fogadja el. :(

2 éve

nagy-istvan

Mert az "She made my tea" lenne.

2 éve

Szanto1
Szanto1

Köszi. Később én is rájöttem. :)

2 éve

Sztankay54

Sajnos csak lassított módban lehet érteni,azt is többszöri nekifutásra.

2 éve

Harga
Harga

Nekem már szépen mondja.

7 hónapja

evairenpinter

"Made" - mindkét igeidőben?

1 éve

Ati317369

Igealakok: make, made, made (present, past, present perfect)

7 hónapja

Harga
Harga

Melyik kettőre gondolsz?

1 éve

LszlSimon4

Nem lehet megérteni a "tea"-t.

1 éve

Silverbea

A teát készít nekem. ...miért nem jó?

4 hónapja

Silverbea

készített...

4 hónapja