"Shemademetea."

Fordítás:Teát csinált nekem.

4 éve

21 hozzászólás


LszlSzalay1

A tea "csí"-nek hangzik.

3 éve

Katalin5246

a teát készítik, nem csinálják

1 éve

Szanto1
Szanto1

"Elkészítette a teámat." Nem fogadja el. :(

3 éve

nagy-istvan
nagy-istvan

Mert az "She made my tea" lenne.

3 éve

Szanto1
Szanto1

Köszi. Később én is rájöttem. :)

3 éve

Sztankay54

Sajnos csak lassított módban lehet érteni,azt is többszöri nekifutásra.

2 éve

Harga
Harga

Nekem már szépen mondja.

11 hónapja

evairenpinter

"Made" - mindkét igeidőben?

2 éve

Ati317369

Igealakok: make, made, made (present, past, present perfect)

11 hónapja

Harga
Harga

Melyik kettőre gondolsz?

1 éve

LszlSimon4

Nem lehet megérteni a "tea"-t.

2 éve

Silverbea

A teát készít nekem. ...miért nem jó?

8 hónapja

Silverbea

készített...

8 hónapja

hun.uk

Magyarul főzzük a teát: "Teát főzött nekem."

4 éve

fectroll
fectroll

Hidd el! A 'made' semmilyen szövegkörnyezetben sem lesz "főzött".

4 éve

DracoRobin

És ha instant porból csinált jegesteát? :P

4 éve

Mammon100

"elkészítette a teámat" - miért nem jó? Ez nem magyar és angol program? én angolul nem tudok, de ez meg magyarul nem...

2 éve

methosraven87
methosraven87

Már előtted is feltették ezt a kérdést, abban megtalálod a választ.

2 éve

Mammon100

Tényleg...!

2 éve

Hanti01

elkészítette nekem a teát Ezzel mi a baj?

1 éve

lale1999

Gondolom, mert a "made"-et csak "készített"-nek veszi be.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.