A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I know a woman."

Fordítás:Ismerek egy nőt.

4 éve

7 hozzászólás


SeTHerceg

De komolyan! Ha legalább érthetően olvasná fel! Sokszor érthetetlen amit mond a program. De most komolyan, egy angol filmből több szót megértek, mint itt ebben a programban.

4 éve

M.Klarica

Miert nem jo az asszony? A woman azt is jelenti.

4 éve

fectroll
fectroll

Gondolom jelentetted mér, nem?

4 éve

Csacsika2

Tudok egy nőt /erre a feladatra!/ -ez miért nem jó? Know= ismerek, tudok

4 éve

fectroll
fectroll

Minden rendben szó jelentése a szövegkörnyezettől függ. Különbenis a tudok egy nőt önmagában értelmetlenül hangzik.

4 éve

Csacsika2

Miért értelmetlen? Tudok egy nőt, erre a feladatra /nem ismerem őt, de tudom, hogy nő, és hogy alkalmas a feladatra!

4 éve

fectroll
fectroll

Hallod te most nem érted még mindig, vagy pusztán nem akarod érteni???? Hol a tökömben látsz te olyat, HOgy a példamondat után van még egy mondatrész: ...erre a feladatra??? Ha az lenne, amit te most képtelen vagy elengedni, akkor az úgy nézne ki, I know a woman for this job. De ha most visszaírsz, márpedig ahogy te gondolod az überkirály, én tökön szúrom magam. Már a 16. szinten vagy, de szerintem lassíts, és régebbi leckéket vedd át, még párszor. Kezdd mondjuk az elejétől. Beszélj személyesen egy angoltanárral, mert úgy látom, neked fogalmad nincs az angol nyelvről. Persze. Lehet, nekem se lehet túl sok - gondolod. Ám valószínű több, mint neked, mert eszembe nem jutna ilyet kérdezni, aztán meg ha segíteni akar valaki, azzal meg megpróbálom meggyőzni, hogy pl.: "A pirosra miért nem írhatok feketét, amikor az is egy szín. Na, ezt most leírtam, s a továbbiakban nem vagyok hajlandó vesződni evvel a dologgal. JÓLÉT!!!!!!!!!!! További jó tanulást....

4 éve