Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Kot je swoje jedzenie."

Tłumaczenie:The cat eats its food.

8 miesięcy temu

13 komentarzy


Eva847349

Czy ktoś mógłyby wytłumaczyć dlaczego ma byc its, a nie his?

2 miesiące temu

OlaKasia1

Jak jest zwierzę, to się pisze ,,its", ponieważ nie znamy płci. Chyba że znamy, to piszemy np. Her, jak to jest płeć żeńska. A jeśli jest męska płeć, to piszemy ,,his". Tak samo z ludźmi

2 tygodnie temu

Bartomiej24185

Podbijam bo też nie rozumiem czemu tam nie może być his food

1 miesiąc temu

Knedlik-Ch
Knedlik-Ch

W języku angielskim zwierzęta określa się jako "to" (po angielsku "it") dlatego nie można użyć his/her ponieważ używa się ich wyłącznie mówiąc o osobach

1 tydzień temu

darekdm

Nie zaliczyło mi "meal"

7 miesięcy temu

OlaKasia1

Bo ,,meal" to posiłek a nie jedzenie - jedzenie znaczy food

2 tygodnie temu

KamilPolew2

Its jest uzywane jeżeli jest przynależność czegoś do zwierzęcia np. The cat drinks its water czyli kot pije swoja wodę

1 miesiąc temu

MonikaCzy3

the cat eats his food

7 miesięcy temu

OlaKasia1

Nie może tak być. Musi być its food

2 tygodnie temu

Kamila975575

Nie his, a its Ponieważ his to jego Its to tego/jego

6 miesięcy temu

zetuzia

Aha

5 miesięcy temu

KarolinaKu925880

ja napisałam cats i nie zaliczyło :(

8 miesięcy temu

MonikaCzy3

kot a nie koty

7 miesięcy temu