"Kot je swoje jedzenie."

Tłumaczenie:The cat eats its food.

1 rok temu

15 komentarzy


Eva847349

Czy ktoś mógłyby wytłumaczyć dlaczego ma byc its, a nie his?

7 miesięcy temu

OlaKasia1

Jak jest zwierzę, to się pisze ,,its", ponieważ nie znamy płci. Chyba że znamy, to piszemy np. Her, jak to jest płeć żeńska. A jeśli jest męska płeć, to piszemy ,,his". Tak samo z ludźmi

5 miesięcy temu

Bartomiej24185

Podbijam bo też nie rozumiem czemu tam nie może być his food

6 miesięcy temu

Knedlik-Ch

W języku angielskim zwierzęta określa się jako "to" (po angielsku "it") dlatego nie można użyć his/her ponieważ używa się ich wyłącznie mówiąc o osobach

5 miesięcy temu

Dominika386573

zwierzę - it his byłoby w przypadku osoby (człowiek)

1 miesiąc temu

darekdm

Nie zaliczyło mi "meal"

11 miesięcy temu

OlaKasia1

Bo ,,meal" to posiłek a nie jedzenie - jedzenie znaczy food

5 miesięcy temu

KamilPolew2

Its jest uzywane jeżeli jest przynależność czegoś do zwierzęcia np. The cat drinks its water czyli kot pije swoja wodę

5 miesięcy temu

Clay1234567

Dlaczego nie uznał :Cat eats its food

2 miesiące temu

MonikaCzy3

the cat eats his food

1 rok temu

OlaKasia1

Nie może tak być. Musi być its food

5 miesięcy temu

Kamila975575

Nie his, a its Ponieważ his to jego Its to tego/jego

11 miesięcy temu

zetuzia

Aha

10 miesięcy temu

KarolinaKu925880

ja napisałam cats i nie zaliczyło :(

1 rok temu

MonikaCzy3

kot a nie koty

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.