"Ben seni düşünürüm."

Çeviri:I think of you.

4 yıl önce

6 Yorum


ademadem783q

Burdaki of neden kullanılıyor

4 yıl önce

secretrecipe

"think of" [birini/bir şeyi] düşünmek anlamında bir kalıp.

4 yıl önce

mahmutsah

Think of kalibini gramatik acidan kim inceleyebilir

3 hafta önce

barkarasu

Normalde düşünme eylemi oldugunda am thinking olmasi gerekmiyor mu.

2 yıl önce

qwertyali

of u kullanmazsan thinking oluyor.

2 yıl önce

qwertyali

acaba burdaki of un kullanım amacı yönelmek mi seni diyerek mesela.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.