1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben seni düşünürüm."

"Ben seni düşünürüm."

Çeviri:I think of you.

April 7, 2014

7 Yorum


ademadem783q

Burdaki of neden kullanılıyor


secretrecipe

"think of" [birini/bir şeyi] düşünmek anlamında bir kalıp.


Hakangrel2

i love you oluyorda i think you neden olmuyor hissiyatımızla öğrenemeyecek miyiz bu dili biz


Eda902351

gülen emoji atacaktim görünmüyormuş neyse :D


MehmetAliBey7733

I think you olmadı peki neden?


eray332475

''Think of " birini /bir şeyi düşünmek için kullanılan bir kalıptır.Ezberlenmesi gereken bir kalıp


mahmutsah

Think of kalibini gramatik acidan kim inceleyebilir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.