1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben seni düşünürüm."

"Ben seni düşünürüm."

Çeviri:I think of you.

April 7, 2014

8 Yorum

Konu önem sırasına göre

ademadem783q

Burdaki of neden kullanılıyor

April 7, 2014

secretrecipe

"think of" [birini/bir şeyi] düşünmek anlamında bir kalıp.

April 7, 2014

MehmetAliBey7733

I think you olmadı peki neden?

August 10, 2019

eray332475

''Think of " birini /bir şeyi düşünmek için kullanılan bir kalıptır.Ezberlenmesi gereken bir kalıp

August 19, 2019

barkarasu

Normalde düşünme eylemi oldugunda am thinking olmasi gerekmiyor mu.

February 12, 2016

qwertyali

of u kullanmazsan thinking oluyor.

August 8, 2016

mahmutsah

Think of kalibini gramatik acidan kim inceleyebilir

November 20, 2018

qwertyali

acaba burdaki of un kullanım amacı yönelmek mi seni diyerek mesela.

August 8, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.