Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I do not agree with you at all."

Překlad:Vůbec s tebou nesouhlasím.

před 10 měsíci

3 komentáře


rejlmen
rejlmen

Nebyl by přesnější překlad: Ve všem s tebou nesouhlasím?

před 10 měsíci

tatka_
tatka_

"at all" znamená "vůbec". Pro překlad "Ve všem s tebou nesouhlasím" bych použil "In everything I do not agree with you".

před 9 měsíci

JanLyko
JanLyko
Mod

"Ve všem s tebou nesouhlasím" bych řekl spíš jako "I do not agree with everything you say", jinak tatka_ má pravdu, "at all" znamená "vůbec".

před 9 měsíci