Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She delivers the letter."

Çeviri:O, mektubu teslim eder.

0
4 yıl önce

18 Yorum


ErsinDogan

Turkce'de mektubu dagitir diye birsey olamaz! Mektubu iletir, mektubu ulastirir olabilir. İlle de dagitmak fiili kullanilcakca sayet, mektup ya da mektuplari dagitir olmali. Derhal duzeltilmeli.

11
Cevap ver13 yıl önce

yildizmx

"o mektubu dağıtır" tamamen yanlış bence. ortada bir tane mektup var nereye dağıtıyor!! o mektubu teslim eder tamamdır , benim sorum "o mektubu iletir" de olamazmı

7
Cevap ver14 yıl önce

alikonar

Bi eğretilik var sanki cümlede diyordum ben de, haklısın.

3
Cevap ver3 yıl önce

kuntakinte561812

O mektubu dağıtır yanlış zaten kardeşim neyi savunuyosun

0
Cevap ver1 yıl önce

egeninefesi03

O mektubu iletir

5
Cevap ver3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

O mektubu ulaştırır?

4
Cevap ver3 yıl önce

BBAydin

Delivery dağıtmak değil teslim etmek anlamında diye biliyorum. Hem mektubu dağıtır olmaz ki anlatım bozukluğu oluyo. Mantıklı değil.

2
Cevap ver3 yıl önce

hilalerdem

Bir mektup dagitilir mi yada newspaper da da gazeteler olmamaliydi

1
Cevap ver3 yıl önce

MehmetCan708371

Bi tane mektubu nasil dagitabilir sacma sapan seyler yapmayin ya deli oluyorumm

1
Cevap ver1 yıl önce

gkhan895868

O mektup dağıtır neden olmuyor ????????

1
Cevap ver1 yıl önce

UmutMustaf

O mektubu ulastirir neden olmadi

0
Cevap ver3 yıl önce

timedigger

Olmalıydı.

0
Cevap ver3 yıl önce

dredy

o mektubu iletir

0
Cevap ver3 yıl önce

elmira697329

O mektubu teslim eder değil mi zaten hiçbişey anlamadım

0
Cevap ver2 yıl önce

DilsadeGngr

"O mektubu teslim eder" diye tercüme etmiş. Doğrusu bu olmalı

0
Cevap ver2 yıl önce

themesama

"The" ve "He" soyledigimde kabul etmiyor neden acaba?

0
Cevap ver2 yıl önce

KamilAsurzade

Burada bir yanlışlık var!

0
Cevap ver1 yıl önce

angelina2116

Çok saçma ya duzeltin ltfn

0
Cevap ver1 yıl önce