"She delivers the letter."

Çeviri:O, mektubu teslim eder.

April 7, 2014

21 Yorum

Konu önem sırasına göre

ErsinDogan

Turkce'de mektubu dagitir diye birsey olamaz! Mektubu iletir, mektubu ulastirir olabilir. İlle de dagitmak fiili kullanilcakca sayet, mektup ya da mektuplari dagitir olmali. Derhal duzeltilmeli.

December 19, 2014

yildizmx

"o mektubu dağıtır" tamamen yanlış bence. ortada bir tane mektup var nereye dağıtıyor!! o mektubu teslim eder tamamdır , benim sorum "o mektubu iletir" de olamazmı

July 10, 2014

alikonar

Bi eğretilik var sanki cümlede diyordum ben de, haklısın.

November 27, 2014

kuntakinte561812

O mektubu dağıtır yanlış zaten kardeşim neyi savunuyosun

June 30, 2017

egeninefesi03

O mektubu iletir

December 1, 2014

Hisar34

O mektubu ulaştırır?

December 22, 2014

BBAydin

Delivery dağıtmak değil teslim etmek anlamında diye biliyorum. Hem mektubu dağıtır olmaz ki anlatım bozukluğu oluyo. Mantıklı değil.

January 11, 2015

hilalerdem

Bir mektup dagitilir mi yada newspaper da da gazeteler olmamaliydi

January 30, 2015

MehmetCan708371

Bi tane mektubu nasil dagitabilir sacma sapan seyler yapmayin ya deli oluyorumm

October 30, 2016

gkhan895868

O mektup dağıtır neden olmuyor ????????

July 12, 2017

UmutMustaf

O mektubu ulastirir neden olmadi

January 23, 2015

timedigger

Olmalıydı.

March 3, 2015

dredy

o mektubu iletir

June 5, 2015

elmira697329

O mektubu teslim eder değil mi zaten hiçbişey anlamadım

November 30, 2015

DilsadeGngr

"O mektubu teslim eder" diye tercüme etmiş. Doğrusu bu olmalı

February 9, 2016

themesama

"The" ve "He" soyledigimde kabul etmiyor neden acaba?

July 22, 2016

KamilAsurzade

Burada bir yanlışlık var!

November 22, 2016

angelina2116

Çok saçma ya duzeltin ltfn

August 8, 2017

Turan192417

Bu cümleyi kuran kisi postacı olabilir ve doğal olarak posta dagitir terimi kullanir. Cumle yanlis bizde dagitmak fiili mektupta kullanilir

March 4, 2019

ibrahim-sami

Mektubu o dagitir..

November 26, 2014

ademtanrikulu

Delivers kelimesine tiklayinca "dağıtır" anlami cikiyor halbuki dağıtmak "distribute" dir ne kadar salaksınız insanlara yalan yanlis bilgi veriyorsunuz

November 29, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.