1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She delivers the letter."

"She delivers the letter."

Çeviri:O, mektubu teslim eder.

April 7, 2014

22 Yorum


ErsinDogan

Turkce'de mektubu dagitir diye birsey olamaz! Mektubu iletir, mektubu ulastirir olabilir. İlle de dagitmak fiili kullanilcakca sayet, mektup ya da mektuplari dagitir olmali. Derhal duzeltilmeli.


yildizmx

"o mektubu dağıtır" tamamen yanlış bence. ortada bir tane mektup var nereye dağıtıyor!! o mektubu teslim eder tamamdır , benim sorum "o mektubu iletir" de olamazmı


alikonar

Bi eğretilik var sanki cümlede diyordum ben de, haklısın.


kuntakinte561812

O mektubu dağıtır yanlış zaten kardeşim neyi savunuyosun


Hisar34

O mektubu ulaştırır?


BBAydin

Delivery dağıtmak değil teslim etmek anlamında diye biliyorum. Hem mektubu dağıtır olmaz ki anlatım bozukluğu oluyo. Mantıklı değil.


hilalerdem

Bir mektup dagitilir mi yada newspaper da da gazeteler olmamaliydi


MehmetCan708371

Bi tane mektubu nasil dagitabilir sacma sapan seyler yapmayin ya deli oluyorumm


gkhan895868

O mektup dağıtır neden olmuyor ????????


UmutMustaf

O mektubu ulastirir neden olmadi


dredy

o mektubu iletir


elmira697329

O mektubu teslim eder değil mi zaten hiçbişey anlamadım


DilsadeGngr

"O mektubu teslim eder" diye tercüme etmiş. Doğrusu bu olmalı


themesama

"The" ve "He" soyledigimde kabul etmiyor neden acaba?


kamilashirzade

Burada bir yanlışlık var!


angelina2116

Çok saçma ya duzeltin ltfn


Turan192417

Bu cümleyi kuran kisi postacı olabilir ve doğal olarak posta dagitir terimi kullanir. Cumle yanlis bizde dagitmak fiili mektupta kullanilir


busenur953999

Ornekte delivers fiilinin ustune dokundugumda dagitir anlamina geldigini soylerken alttaki kelime seceneklerinde bu kelime yoktu dahi brnde en mantiklisini kullanatak teslim etmek yaptim ve kabul etti cok garip


Cemil183398

Delivers kelimesine dokununca sadece dağıtır görünüyor. Teslim eder, iletir ulaştırır anlamlarıda ekenebilirmiydi


Defne969267

Saçma sapan cümleler kuruyorsunuz duolingo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.