"She delivers the letter."

Çeviri:O, mektubu teslim eder.

4 yıl önce

18 Yorum


ErsinDogan

Turkce'de mektubu dagitir diye birsey olamaz! Mektubu iletir, mektubu ulastirir olabilir. İlle de dagitmak fiili kullanilcakca sayet, mektup ya da mektuplari dagitir olmali. Derhal duzeltilmeli.

3 yıl önce

yildizmx

"o mektubu dağıtır" tamamen yanlış bence. ortada bir tane mektup var nereye dağıtıyor!! o mektubu teslim eder tamamdır , benim sorum "o mektubu iletir" de olamazmı

4 yıl önce

alikonar

Bi eğretilik var sanki cümlede diyordum ben de, haklısın.

3 yıl önce

kuntakinte561812

O mektubu dağıtır yanlış zaten kardeşim neyi savunuyosun

1 yıl önce

egeninefesi03

O mektubu iletir

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

O mektubu ulaştırır?

3 yıl önce

BBAydin

Delivery dağıtmak değil teslim etmek anlamında diye biliyorum. Hem mektubu dağıtır olmaz ki anlatım bozukluğu oluyo. Mantıklı değil.

3 yıl önce

hilalerdem

Bir mektup dagitilir mi yada newspaper da da gazeteler olmamaliydi

3 yıl önce

MehmetCan708371

Bi tane mektubu nasil dagitabilir sacma sapan seyler yapmayin ya deli oluyorumm

1 yıl önce

gkhan895868

O mektup dağıtır neden olmuyor ????????

1 yıl önce

UmutMustaf

O mektubu ulastirir neden olmadi

3 yıl önce

timedigger

Olmalıydı.

3 yıl önce

dredy

o mektubu iletir

3 yıl önce

elmira697329

O mektubu teslim eder değil mi zaten hiçbişey anlamadım

2 yıl önce

DilsadeGngr

"O mektubu teslim eder" diye tercüme etmiş. Doğrusu bu olmalı

2 yıl önce

themesama

"The" ve "He" soyledigimde kabul etmiyor neden acaba?

2 yıl önce

KamilAsurzade

Burada bir yanlışlık var!

1 yıl önce

angelina2116

Çok saçma ya duzeltin ltfn

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.