"İnsanın suya ihtiyacı vardır."

Çeviri:Man braucht Wasser.

November 19, 2017

10 Yorum
Tartışma kilitli.


BengisuTom

"suya" derken neden "das wasser" değil?


RavenNikol52

Man adam demek degilmi niye insan diye alıyor


SteffiBookworm

https://deutsch.info/tr/grammar/pronouns :

"... "man" zamiri, özne belirsiz bir kişi olduğunda kullanılır.
"man" her zaman 3. tekil şahısa göre çekimli fiil ile kullanılır.

Man lebt nur einmal.

= İnsan yalnız bir kez yaşar.

Was macht man jetzt in der Türkei?

= Şimdi Türkiye'de ne yapılıyor?

"Man" sık sık model fiillerle kullanılır.

Hier kann man gut essen?

= Burada iyi yemek yenilir.

Darf man hier rauchen?

= Burada sigara içmeye müsade var mı?

Man soll das noch heute machen.

= Bunu bugünden yapmalı.

Man muss mehr lernen.
..."


EvrenYalci1

Harika açıklamışsın 1 yıldır isvicredeyim senin gibi bir ögretmene ihtiyacım var


SteffiBookworm

Bu benim açıklamam değil. Sadece bağlantı kurduğum web sitesinde buldum.
Öğretmen değilim, kütüphaneci olarak çalışıyorum :)


Vegan_Sena_Mutlu

Sie ile ihr'yı çok karıştırıyorum.İkisi de siz demek.Yardım eder misiniz? ┐( ∵ )┌


sibely34

Açıklama icin teşekkürler


Vegan_Sena_Mutlu

Mann adam,ben de man ile mann ı karıştırdım. (T-T)


sibely34

Ayni seyi şuanda bende yaşıyorum


U.Akkaya

Manchen i kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.