Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"İnsanın suya ihtiyacı vardır."

Çeviri:Man braucht Wasser.

8 ay önce

2 Yorum


RavenNikol1

Man adam demek degilmi niye insan diye alıyor

8 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

https://deutsch.info/tr/grammar/pronouns :

"... "man" zamiri, özne belirsiz bir kişi olduğunda kullanılır.
"man" her zaman 3. tekil şahısa göre çekimli fiil ile kullanılır.

Man lebt nur einmal.

= İnsan yalnız bir kez yaşar.

Was macht man jetzt in der Türkei?

= Şimdi Türkiye'de ne yapılıyor?

"Man" sık sık model fiillerle kullanılır.

Hier kann man gut essen?

= Burada iyi yemek yenilir.

Darf man hier rauchen?

= Burada sigara içmeye müsade var mı?

Man soll das noch heute machen.

= Bunu bugünden yapmalı.

Man muss mehr lernen.
..."

8 ay önce