1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Filin altında mı?"

"Filin altında mı?"

Çeviri:Is it under the elephant?

April 7, 2014

30 Yorum


Zennoo

bu the beni delirtecek :((


SerpilYilm5

The sözcügü bazi socuklerin ekinin yerine gelir.Ornek :O tabagi verir..She gives the plate.Burdaki ğı ekinin yerine gelir.Ben kediyi isterim. I want the cat.Bu cümlede yi ekinin yerine gelir.Ben bu yolla buluyorum the nin konacagi yerleri.


afhelios

-The eki bir nesneyi veya bir şahısı vs. belirtmek için kullanılır. Mesela "The child eat my sandwich." Yani "Çocuk benim sandviçimi yer." Ortadaki çocuk herhangi bir çocuk değil tanınan ve bilinen belirli bir çocuk var.


feryal590028

Apple = elma

The apple = elmayı


semanur456575

Aynen ya nereye gelicek the çıkartacaz mı belli değil


aysee.gul..

Bu programla gerçekten ilerleyen oldumu ama kurs fln olmadan


Mustafa380710

Bende ilerledim ama çok pratik lazım mesela bu cümleyi ingilizce kurmal için en az 10 sn harcadım. Dışarıda biriyle diyaloğa girdiğinizi düşünsenize. Ama o cümleleri kurmayıda bu program sayesinde öğrendim


SerpilYilm5

Ben sıfırdan başladim.Hıç kimse calistirmadi duo dan başka.Bazan yanlislar oluyor.


IsaTandoan

Şuan ikinci kisimda en alttayim edat aile filan ordayim ve usttekiler de hepsini altin yaptim alistirmada yapiyorum bitirdiklerimi the yi baya çözdüm ara sira yanlis yaptigim yerler oluyo ama the o nin o kadar kafaya takilacak birsey oldugunu dusunmuyorum zamanla artik cumle kurdukca test çözdukce alisiyorsun bende başlarda hep the yi çözmeye çalışıyodum da şuan hala geçtikçe çoğu testin altinda the yi soruyolar ben the ile ilgili yanlış yapinca cumleyi turkce okuyorum demek kotulucakmis diykrum veya yoruma bakip anliyorum


Yldzeren

The çok mu gerekli


sorenstein_

"elephant" = "fil"

"the elephant" = "filin"


usufuanik

"The" olmasa, "Fil atında mı?" olabilir.


Fatmacakir1362

Is it elephant the under?neden değil


Salvador-Limones

Filin altında mı? serken "o" anlamı kendi kendine mi geliyor?


abcinkir

Evet cunku ne filin altinda sorusunu cumleye yonelttiginde o, ortaya cikiyor. Gizli ozne olarak var.


gamzedemir5

He nereden çıkıyor!?


mahmut331192

AH THE AHHHHH BİTİRDİN BENİ !!!!


yhanifi1980

She gizli özne mi?


minechandesu

Ama the yı nerede kullanacağımı bilmiyorum


minechandesu

The beni çıldırtıcak


Muskafa

"Under the Elephant's" olması gerekmiyor mu?


IsaTandoan

Heralde bu cumle yanlis oluyo senin dedigin tam emin degilim ama mesela turkcede filin altinda mi diyince kimi sorduğunu anliyoruz onu soruyosun yani o filin altinda mi ama o yu kullanmasan bile cumle ayni anlami tasiyor ama ingilizcede oyle degil kişiyi belirtmen gerekiyor It is under the elephant = o filin altında soru sorucaksan da yardimci fiili başa alicaksin Is it under the elephant =filin altinda mi


AleynaAkka5

Ya uf kafayı yiycem m


emre735953

Do it under the elephant. Bunu kullanabilir miyiz


Minno375295

Ama ben aynen doğru yazdım bir tek soru işaretim yoktu


Narmin326968

Bu program çok güzel ya


d0947

Under the elephant?


Mustafa265769

Doğru cevap diye yazdığınız benim cevabım la aynı neden kabul etmiyorsunuz???????

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.