1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Filin altında mı?"

"Filin altında mı?"

Çeviri:Is it under the elephant?

April 7, 2014

18 Yorum


aysee.gul..

Bu programla gerçekten ilerleyen oldumu ama kurs fln olmadan

April 3, 2015

Mustafa380710

Bende ilerledim ama çok pratik lazım mesela bu cümleyi ingilizce kurmal için en az 10 sn harcadım. Dışarıda biriyle diyaloğa girdiğinizi düşünsenize. Ama o cümleleri kurmayıda bu program sayesinde öğrendim

April 4, 2018

Kadircan832639

Evet

October 31, 2017

Zennoo

bu the beni delirtecek :((

January 25, 2015

Yldzeren

The çok mu gerekli

October 16, 2014

usufuanik

"The" olmasa, "Fil atında mı?" olabilir.

December 21, 2014

fevziyeevi

Heralde zeka küpü seni

December 7, 2017

Salvador-Limones

Filin altında mı? serken "o" anlamı kendi kendine mi geliyor?

April 24, 2014

abcinkir

Evet cunku ne filin altinda sorusunu cumleye yonelttiginde o, ortaya cikiyor. Gizli ozne olarak var.

August 2, 2015

gamzedemir5

He nereden çıkıyor!?

October 17, 2014

yhanifi1980

Is the under the elephant olması gerekir gibi düşündüm.

July 24, 2017

yhanifi1980

She gizli özne mi?

July 24, 2017

mine8844

Ama the yı nerede kullanacağımı bilmiyorum

August 20, 2017

mine8844

The beni çıldırtıcak

August 20, 2017

MustafaGks6

"Under the Elephant's" olması gerekmiyor mu?

October 25, 2017

AleynaAkka5

Ya uf kafayı yiycem m

December 17, 2017

Sefa703089

The götüme kaçto

February 28, 2018

emre735953

Do it under the elephant. Bunu kullanabilir miyiz

February 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.