1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You appear sad."

"You appear sad."

Çeviri:Siz üzgün görünüyorsunuz.

April 7, 2014

24 Yorum


altugcyhn

"You seem sad" ile arasında nasıl bir anlam farkı oluyor? "appear" ve "seem" birbirlerinin yerine kullanılabiliyor mu?


secretrecipe

Duruma göre seem, appear ve look birbirinin yerine kullanılabilir. Aralarında ince bir ayrım var. seem hem nesnel hem de öznel ve duygusal izlenimleri ifade ederken kullanıyor. appear ve look ise genelde öznel ve duygusal değil nesnel ve görsel izlenimler için tercih ediliyor.

You appear/look sad. - Üzgün olduğunun gözle görüldüğü, örneğin gözyaşı aktığı, fikrini veriyor. You seem sad. - Üzgün olduğun gözle görünüyor olabilir veya olmayabilir.


sanyildirim

Uzgun gozukuyorsun neden diyemiyoruz,ne farki var ?


NygelSama

''Üzgün gözüküyorsun'' neden kabul edilmiyor. :( Boşu boşuna bir canım gitti. :/


mustafa_yucel

'Sen mutsuz görünüyorsun' da dogru degil mi?


NilayKl

sad yerine unhappy deseydi olurdu


JeanJackR.

halk dilinde = üzgün görünüyon - üzgün görüküyon - üzgün görünyon


ibrahimyuece

Üzgün gözüküyorsun :( gidip türkçe öğreneyim en iyisi


ferhat.kur

You looks sad olmazmi


ethemoguz

üzgün gözüküyorsun da kabul edilmeli değil mi ?


xBulut

Kabul etmedi ama Üzgün yerine Hüzünlü'de kullanılabilir olası lazım.


Hsrht

Gözükmek olabilir mi?


arf957392

Senin görüntün üzüntülü, desek olmazmı


DanThePerf

gözüküyorsun neden olmuyor tdkda görünmek ve gözükmek aynı alınmış


galiphodah

Hayir uzgun deyilim


galiphodah

Nasil devam edebilirim


Rasul979474

Sen üzgün görünüyorsun.


osmanakbiy

Kötü gözüküyorsun... kabul etmedi


ocalbusra2

Bence de böyle olursu


Yagmuray2009

Sen mutsuz görünüyorsun dedim kabul etmedi


MuratCortc

Sen üzgün görünüyorsun. Neden yanlış ki...


ersin1322

Kendi teleffuzunu algilamadi :)


ibraa23

You appear sad: Sen üzgün görünüyorsun. You look sad: Sen üzgün görünüyorsun. You seem sad: Sen üzgün görünüyorsun. You show up sad: Sen üzgün görünüyorsun.

Bunların hepsi olur dilediğinizi kullanabilirsiniz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.