"You appear sad."

Çeviri:Siz üzgün görünüyorsunuz.

April 7, 2014

25 Yorum

Konu önem sırasına göre

altugcyhn

"You seem sad" ile arasında nasıl bir anlam farkı oluyor? "appear" ve "seem" birbirlerinin yerine kullanılabiliyor mu?

April 7, 2014

secretrecipe

Duruma göre seem, appear ve look birbirinin yerine kullanılabilir. Aralarında ince bir ayrım var. seem hem nesnel hem de öznel ve duygusal izlenimleri ifade ederken kullanıyor. appear ve look ise genelde öznel ve duygusal değil nesnel ve görsel izlenimler için tercih ediliyor.

You appear/look sad. - Üzgün olduğunun gözle görüldüğü, örneğin gözyaşı aktığı, fikrini veriyor. You seem sad. - Üzgün olduğun gözle görünüyor olabilir veya olmayabilir.

April 8, 2014

alibutik

sağol

April 23, 2017

sanyildirim

Uzgun gozukuyorsun neden diyemiyoruz,ne farki var ?

March 18, 2015

NygelSama

''Üzgün gözüküyorsun'' neden kabul edilmiyor. :( Boşu boşuna bir canım gitti. :/

August 16, 2018

Dilruba-Forever

Çünkü özne yok

May 25, 2019

mustafa_yucel

'Sen mutsuz görünüyorsun' da dogru degil mi?

February 23, 2015

NilayKl

sad yerine unhappy deseydi olurdu

June 20, 2015

JeanJackR.

halk dilinde = üzgün görünüyon - üzgün görüküyon - üzgün görünyon

June 4, 2015

ibrahimyuece

Üzgün gözüküyorsun :( gidip türkçe öğreneyim en iyisi

July 23, 2015

ferhat.kur

You looks sad olmazmi

June 23, 2015

ethemoguz

üzgün gözüküyorsun da kabul edilmeli değil mi ?

August 25, 2015

xBulut

Kabul etmedi ama Üzgün yerine Hüzünlü'de kullanılabilir olası lazım.

September 14, 2015

Hsrht

Gözükmek olabilir mi?

January 13, 2016

arf957392

Senin görüntün üzüntülü, desek olmazmı

March 20, 2016

DanThePerf

gözüküyorsun neden olmuyor tdkda görünmek ve gözükmek aynı alınmış

September 17, 2016

galiphodah

Hayir uzgun deyilim

November 29, 2016

galiphodah

Nasil devam edebilirim

November 29, 2016

Rasul979474

Sen üzgün görünüyorsun.

March 18, 2017

osmanakbiy

Kötü gözüküyorsun... kabul etmedi

November 26, 2017

ocalbusra2

Bence de böyle olursu

January 5, 2018

Yagmuray2009

Sen mutsuz görünüyorsun dedim kabul etmedi

February 9, 2018

MuratCortc

Sen üzgün görünüyorsun. Neden yanlış ki...

August 24, 2018

ersin1322

Kendi teleffuzunu algilamadi :)

December 25, 2018

ibraa23

You appear sad: Sen üzgün görünüyorsun. You look sad: Sen üzgün görünüyorsun. You seem sad: Sen üzgün görünüyorsun. You show up sad: Sen üzgün görünüyorsun.

Bunların hepsi olur dilediğinizi kullanabilirsiniz.

September 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.