Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You appear sad."

Çeviri:Siz üzgün görünüyorsunuz.

4 yıl önce

23 Yorum


altugcyhn

"You seem sad" ile arasında nasıl bir anlam farkı oluyor? "appear" ve "seem" birbirlerinin yerine kullanılabiliyor mu?

4 yıl önce

secretrecipe

Duruma göre seem, appear ve look birbirinin yerine kullanılabilir. Aralarında ince bir ayrım var. seem hem nesnel hem de öznel ve duygusal izlenimleri ifade ederken kullanıyor. appear ve look ise genelde öznel ve duygusal değil nesnel ve görsel izlenimler için tercih ediliyor.

You appear/look sad. - Üzgün olduğunun gözle görüldüğü, örneğin gözyaşı aktığı, fikrini veriyor. You seem sad. - Üzgün olduğun gözle görünüyor olabilir veya olmayabilir.

4 yıl önce

alibutik

sağol

1 yıl önce

sanyildirim

Uzgun gozukuyorsun neden diyemiyoruz,ne farki var ?

3 yıl önce

mustafa_yucel

'Sen mutsuz görünüyorsun' da dogru degil mi?

3 yıl önce

NilayKl

sad yerine unhappy deseydi olurdu

3 yıl önce

JeanJackR.

halk dilinde = üzgün görünüyon - üzgün görüküyon - üzgün görünyon

3 yıl önce

NygelSama

''Üzgün gözüküyorsun'' neden kabul edilmiyor. :( Boşu boşuna bir canım gitti. :/

2 ay önce

ferhat.kur

You looks sad olmazmi

3 yıl önce

ibrahimyuece

Üzgün gözüküyorsun :( gidip türkçe öğreneyim en iyisi

3 yıl önce

ethemoguz

üzgün gözüküyorsun da kabul edilmeli değil mi ?

3 yıl önce

xBulut

Kabul etmedi ama Üzgün yerine Hüzünlü'de kullanılabilir olası lazım.

3 yıl önce

Hsrht

Gözükmek olabilir mi?

2 yıl önce

arf957392

Senin görüntün üzüntülü, desek olmazmı

2 yıl önce

DanThePerf

gözüküyorsun neden olmuyor tdkda görünmek ve gözükmek aynı alınmış

2 yıl önce

galiphodah

Hayir uzgun deyilim

1 yıl önce

galiphodah

Nasil devam edebilirim

1 yıl önce

Rasul979474

Sen üzgün görünüyorsun.

1 yıl önce

osmanakbiy

Kötü gözüküyorsun... kabul etmedi

10 ay önce

ocalbusra2

Bence de böyle olursu

9 ay önce

Yagmuray2009

Sen mutsuz görünüyorsun dedim kabul etmedi

8 ay önce

MuratCortc

Sen üzgün görünüyorsun. Neden yanlış ki...

1 ay önce

Yigit_Karaca

Sana ne Asd:ASD:asd

1 ay önce