Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Today I cook chicken."

Çeviri:Ben bugün tavuk pişiririm.

0
4 yıl önce

27 Yorum


selinsu1

ben bugün tavuk pişireceğim olması gerekiyor, ben bugün tavuk pişiririm çok saçma

11
Cevap ver3 yıl önce

myhu22

Aynen kelime sacma bende senin gibi yaptim ama pisiregim olmasi icin i will cook chicken today olmasi lazim

1
Cevap ver3 yıl önce

ahinCanBAR

Katiliyorum

0
Cevap ver6 ay önce

merturkay

aynısını ben yaptım.bügün tavuk yapacağızmız gerçekten çok saçma

0
Cevap ver6 ay önce

BahZey

Aynen gelecek zmn eki almalı ama Duo Bey-Hanım böyle istiyo işte

0
Cevap ver2 ay önce

-PJM-

3 yıl olmuş ama bizden sonrakilerin anlaması için cevaplayayım: -çocuk: "Anne bugün yemekte ne pişirirsin?" -anne:"Bugün tavuk pişiririm" Cümlede ki "ben" gelmese de olur çünkü fiilde ki "m" takısı zaten 1. tekil şahısın yerini tutuyor.

0
Cevap ver1 ay önce

kablll

I cook chicken today diyebilir miyiz?

5
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet, zaten kabul edilen bir cevap

3
Cevap ver4 yıl önce

cursedc

Zamanlar genel olarak cumle sonuna konmaz mi ?

1
Cevap ver4 yıl önce

kulekci

Bugun tavuk pisiririm biraz zaman olarak uygun degil sanirim. Hem genis zaman olup hem de today demek sacma geldi bana.

3
Cevap ver3 yıl önce

zafereren4

Oyun mu ne oyunu

1
Cevap ver6 ay önce

KenanKARAG1

Hiç bir ingiliz hayatında bu cümleyi kurmuş mudur? normalde olması gereken will yada going to değil midir. Yoksa gerçekten böyle bir kullanım var mıdır doğal mıdır?

0
Cevap ver3 yıl önce

Zennoo

bugün ben tavuk pisiririm die bi cumle olur mu ya mantik hatasi bugun ve pisiririm yan yana nasi olur ???

0
Cevap ver3 yıl önce

berkaksel
berkaksel

Mehaba ben bu oyunu Çok beğendim.

0
Cevap ver3 yıl önce

ilhanUluks

Çeviriye piliç pişiririm yazınca yanıt yanlış çıkıyor.Bu hatadır. Tavuk ve piliç her ikisi de chicken'dır.

0
Cevap ver1 yıl önce

MarcoPaa

Bu kadar saçma bir cevap olamaz. Geniş zamanlı bir cümleye "today, yesterday, tomorrow" gibi zaman belirteçleri gelmez.

0
Cevap ver1 yıl önce

MaviUnicorn

pişiriyorum olmaz mı translate ye de baktım pişiriyorum oluyo

0
Cevap ver9 ay önce

ZeynepCeyl494575

Ben bugün tavuk yaparın doğru cevapmış ben bugün tavuk pişireceğim olması gerekmiyormu

0
Cevap ver7 ay önce

BatuhanSak8

Bu program herseyi birebir turkce dusunuyor fakat bu yanlis dogrusu kelimelerin anadildeki anlamlaridir birebir ceviri tamamen hatadan baska birsey degildir saygilarimla.

0
Cevap ver6 ay önce

UmitGames

pişirdim dedim sanki çok değişti bi past sadece

0
Cevap ver6 ay önce

AhmetSngr34

Bugun tavuk pisiririm i neden kabul etmedi?

0
Cevap ver4 ay önce

ismail912039

O değilde zamam nasıl cümlenin başına gelmiş

0
Cevap ver4 ay önce

Mert334

Çok basitti

0
Cevap ver3 ay önce

Janset270415

cook zaten genis zaman pisiririm kelimeye gore dogru

0
Cevap ver3 ay önce

Janset270415

ama cumlenin mantigi yanlis

0
Cevap ver3 ay önce

ss1214

Ben dogru yaptim amaa asagida ten yaziyodu turkce o ne anlama gelir ve turk degilim! Ondan sordum!

0
Cevap ver2 ay önce

h.beyzatekeli

"Ben bugün tavuk pişiriyorum." yazınca kabul etmesi gerekmez mi?

0
Cevap ver1 ay önce