Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Today I cook chicken."

Çeviri:Ben bugün tavuk pişiririm.

4 yıl önce

33 Yorum


selinsu1

ben bugün tavuk pişireceğim olması gerekiyor, ben bugün tavuk pişiririm çok saçma

4 yıl önce

myhu22

Aynen kelime sacma bende senin gibi yaptim ama pisiregim olmasi icin i will cook chicken today olmasi lazim

3 yıl önce

-PJM-

3 yıl olmuş ama bizden sonrakilerin anlaması için cevaplayayım: -çocuk: "Anne bugün yemekte ne pişirirsin?" -anne:"Bugün tavuk pişiririm" Cümlede ki "ben" gelmese de olur çünkü fiilde ki "m" takısı zaten 1. tekil şahısın yerini tutuyor.

4 ay önce

ahinCanBAR

Katiliyorum

9 ay önce

merturkay

aynısını ben yaptım.bügün tavuk yapacağızmız gerçekten çok saçma

8 ay önce

BahZey

Aynen gelecek zmn eki almalı ama Duo Bey-Hanım böyle istiyo işte

5 ay önce

S4YBR0

aynen yha

4 hafta önce

BnyaminTet

Sanırım henüz şimdiki zamanı öğretmenliği için sadece geniş zamanlı ifadeler kurduruyor.

3 yıl önce

kablll

I cook chicken today diyebilir miyiz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet, zaten kabul edilen bir cevap

4 yıl önce

cursedc

Zamanlar genel olarak cumle sonuna konmaz mi ?

4 yıl önce

kulekci

Bugun tavuk pisiririm biraz zaman olarak uygun degil sanirim. Hem genis zaman olup hem de today demek sacma geldi bana.

4 yıl önce

zafereren4

Oyun mu ne oyunu

8 ay önce

KenanKARAG1

Hiç bir ingiliz hayatında bu cümleyi kurmuş mudur? normalde olması gereken will yada going to değil midir. Yoksa gerçekten böyle bir kullanım var mıdır doğal mıdır?

3 yıl önce

Zennoo

bugün ben tavuk pisiririm die bi cumle olur mu ya mantik hatasi bugun ve pisiririm yan yana nasi olur ???

3 yıl önce

berkaksel
berkaksel

Mehaba ben bu oyunu Çok beğendim.

3 yıl önce

ilhanUluks

Çeviriye piliç pişiririm yazınca yanıt yanlış çıkıyor.Bu hatadır. Tavuk ve piliç her ikisi de chicken'dır.

1 yıl önce

MarcoPaa

Bu kadar saçma bir cevap olamaz. Geniş zamanlı bir cümleye "today, yesterday, tomorrow" gibi zaman belirteçleri gelmez.

1 yıl önce

MaviUnicorn

pişiriyorum olmaz mı translate ye de baktım pişiriyorum oluyo

1 yıl önce

ZeynepCeyl494575

Ben bugün tavuk yaparın doğru cevapmış ben bugün tavuk pişireceğim olması gerekmiyormu

9 ay önce

BatuhanSak8

Bu program herseyi birebir turkce dusunuyor fakat bu yanlis dogrusu kelimelerin anadildeki anlamlaridir birebir ceviri tamamen hatadan baska birsey degildir saygilarimla.

9 ay önce

UmitGames

pişirdim dedim sanki çok değişti bi past sadece

8 ay önce

AhmetSngr34

Bugun tavuk pisiririm i neden kabul etmedi?

7 ay önce

ismail912039

O değilde zamam nasıl cümlenin başına gelmiş

6 ay önce

Mert33

Çok basitti

6 ay önce

Janset270415

cook zaten genis zaman pisiririm kelimeye gore dogru

5 ay önce

Janset270415

ama cumlenin mantigi yanlis

5 ay önce

ss1214

Ben dogru yaptim amaa asagida ten yaziyodu turkce o ne anlama gelir ve turk degilim! Ondan sordum!

4 ay önce

h.beyzatekeli

"Ben bugün tavuk pişiriyorum." yazınca kabul etmesi gerekmez mi?

3 ay önce

ARlRx

Ne fark eder ki? zaten hepsi birbirine aynı

1 ay önce

HasanKurtayAK

Going to ya da will kullanılmamış bu nasıl bir saçmalık...

3 hafta önce

MahmutYazc

Pisirecem demek icin : today i will cook chicken mi demeliyiz ?

4 yıl önce

omercito
omercito

Evet "pişireceğim" demek için duruma göre cümlenizi "I will cook" veya "I am going to cook" şeklinde kurabilirsiniz.

4 yıl önce