1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Today I cook chicken."

"Today I cook chicken."

Çeviri:Ben bugün tavuk pişiririm.

April 7, 2014

38 Yorum

Konu önem sırasına göre

selinsu1

ben bugün tavuk pişireceğim olması gerekiyor, ben bugün tavuk pişiririm çok saçma

August 28, 2014

-PJM-

3 yıl olmuş ama bizden sonrakilerin anlaması için cevaplayayım: -çocuk: "Anne bugün yemekte ne pişirirsin?" -anne:"Bugün tavuk pişiririm" Cümlede ki "ben" gelmese de olur çünkü fiilde ki "m" takısı zaten 1. tekil şahısın yerini tutuyor.

June 19, 2018

myhu22

Aynen kelime sacma bende senin gibi yaptim ama pisiregim olmasi icin i will cook chicken today olmasi lazim

February 25, 2015

ahinCanBAR

Katiliyorum

January 14, 2018

merturkay

aynısını ben yaptım.bügün tavuk yapacağızmız gerçekten çok saçma

January 31, 2018

BahZey

Aynen gelecek zmn eki almalı ama Duo Bey-Hanım böyle istiyo işte

May 19, 2018

S4YBR0

aynen yha

September 20, 2018

MEHMETCAND732850

Sana katılıyorum

February 10, 2019

can841412

Trakyalı cevap veriyordur

June 27, 2019

kablll

I cook chicken today diyebilir miyiz?

May 4, 2014

Selcen_Ozturk

evet, zaten kabul edilen bir cevap

May 4, 2014

cursedc

Zamanlar genel olarak cumle sonuna konmaz mi ?

July 15, 2014

kulekci

Bugun tavuk pisiririm biraz zaman olarak uygun degil sanirim. Hem genis zaman olup hem de today demek sacma geldi bana.

October 2, 2014

zafereren4

Oyun mu ne oyunu

January 20, 2018

Seva339633

Zaman zarfi ne ara cuml3nin basina geldi

February 8, 2019

MahmutYazc

Pisirecem demek icin : today i will cook chicken mi demeliyiz ?

April 7, 2014

omercito
Mod

Evet "pişireceğim" demek için duruma göre cümlenizi "I will cook" veya "I am going to cook" şeklinde kurabilirsiniz.

April 7, 2014

KenanKARAG1

Hiç bir ingiliz hayatında bu cümleyi kurmuş mudur? normalde olması gereken will yada going to değil midir. Yoksa gerçekten böyle bir kullanım var mıdır doğal mıdır?

November 29, 2014

emre130281

40 yapar va milliyetci hareket partisi

July 30, 2019

Zennoo

bugün ben tavuk pisiririm die bi cumle olur mu ya mantik hatasi bugun ve pisiririm yan yana nasi olur ???

January 25, 2015

berkaksel

Mehaba ben bu oyunu Çok beğendim.

January 25, 2015

ilhanUluks

Çeviriye piliç pişiririm yazınca yanıt yanlış çıkıyor.Bu hatadır. Tavuk ve piliç her ikisi de chicken'dır.

January 19, 2017

MarcoPaa

Bu kadar saçma bir cevap olamaz. Geniş zamanlı bir cümleye "today, yesterday, tomorrow" gibi zaman belirteçleri gelmez.

March 4, 2017

MaviUnicorn

pişiriyorum olmaz mı translate ye de baktım pişiriyorum oluyo

October 19, 2017

ZeynepCeyl494575

Ben bugün tavuk yaparın doğru cevapmış ben bugün tavuk pişireceğim olması gerekmiyormu

December 31, 2017

BatuhanSak8

Bu program herseyi birebir turkce dusunuyor fakat bu yanlis dogrusu kelimelerin anadildeki anlamlaridir birebir ceviri tamamen hatadan baska birsey degildir saygilarimla.

January 15, 2018

UmitGames

pişirdim dedim sanki çok değişti bi past sadece

February 5, 2018

AhmetSngr34

Bugun tavuk pisiririm i neden kabul etmedi?

March 17, 2018

ismail912039

O değilde zamam nasıl cümlenin başına gelmiş

April 12, 2018

Mert33

Çok basitti

April 18, 2018

Janset270415

cook zaten genis zaman pisiririm kelimeye gore dogru

April 26, 2018

Janset270415

ama cumlenin mantigi yanlis

April 26, 2018

ss1214

Ben dogru yaptim amaa asagida ten yaziyodu turkce o ne anlama gelir ve turk degilim! Ondan sordum!

June 5, 2018

h.beyzatekeli

"Ben bugün tavuk pişiriyorum." yazınca kabul etmesi gerekmez mi?

July 9, 2018

ARlRx

Ne fark eder ki? zaten hepsi birbirine aynı

August 22, 2018

HasanKurtayAK

Going to ya da will kullanılmamış bu nasıl bir saçmalık...

September 26, 2018

adan855480

Bazi kelime ve cümleler cok sacma geliyor bana

January 16, 2019

hido354080

Laaaaaan tavuk pişiricem kim ben belli. Ya arkadaş deli etme telefonu yeni aldım kırıcaaaam

April 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.