1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Today I cook chicken."

"Today I cook chicken."

Çeviri:Ben bugün tavuk pişiririm.

April 7, 2014

45 Yorum


selinsu1

ben bugün tavuk pişireceğim olması gerekiyor, ben bugün tavuk pişiririm çok saçma


-PJM-

3 yıl olmuş ama bizden sonrakilerin anlaması için cevaplayayım: -çocuk: "Anne bugün yemekte ne pişirirsin?" -anne:"Bugün tavuk pişiririm" Cümlede ki "ben" gelmese de olur çünkü fiilde ki "m" takısı zaten 1. tekil şahısın yerini tutuyor.


hakk563626

Anne bugün yemekte ne pişireceksin. Çocuk boyle sorar


myhu22

Aynen kelime sacma bende senin gibi yaptim ama pisiregim olmasi icin i will cook chicken today olmasi lazim


merturkay

aynısını ben yaptım.bügün tavuk yapacağızmız gerçekten çok saçma


BahZey

Aynen gelecek zmn eki almalı ama Duo Bey-Hanım böyle istiyo işte


kablll

I cook chicken today diyebilir miyiz?


Selcen_Ozturk

evet, zaten kabul edilen bir cevap


cursedc

Zamanlar genel olarak cumle sonuna konmaz mi ?


kulekci

Bugun tavuk pisiririm biraz zaman olarak uygun degil sanirim. Hem genis zaman olup hem de today demek sacma geldi bana.


Seva339633

Zaman zarfi ne ara cuml3nin basina geldi


MahmutYazc

Pisirecem demek icin : today i will cook chicken mi demeliyiz ?


omercito

Evet "pişireceğim" demek için duruma göre cümlenizi "I will cook" veya "I am going to cook" şeklinde kurabilirsiniz.


KenanKARAG1

Hiç bir ingiliz hayatında bu cümleyi kurmuş mudur? normalde olması gereken will yada going to değil midir. Yoksa gerçekten böyle bir kullanım var mıdır doğal mıdır?


emre130281

40 yapar va milliyetci hareket partisi


Zennoo

bugün ben tavuk pisiririm die bi cumle olur mu ya mantik hatasi bugun ve pisiririm yan yana nasi olur ???


berkaksel

Mehaba ben bu oyunu Çok beğendim.


ilhanUluks

Çeviriye piliç pişiririm yazınca yanıt yanlış çıkıyor.Bu hatadır. Tavuk ve piliç her ikisi de chicken'dır.


MarcoPaa

Bu kadar saçma bir cevap olamaz. Geniş zamanlı bir cümleye "today, yesterday, tomorrow" gibi zaman belirteçleri gelmez.


MaviUnicorn

pişiriyorum olmaz mı translate ye de baktım pişiriyorum oluyo


ZeynepCeyl494575

Ben bugün tavuk yaparın doğru cevapmış ben bugün tavuk pişireceğim olması gerekmiyormu


BatuhanSak8

Bu program herseyi birebir turkce dusunuyor fakat bu yanlis dogrusu kelimelerin anadildeki anlamlaridir birebir ceviri tamamen hatadan baska birsey degildir saygilarimla.


UmitGames

pişirdim dedim sanki çok değişti bi past sadece


AhmetSngr34

Bugun tavuk pisiririm i neden kabul etmedi?


ismail912039

O değilde zamam nasıl cümlenin başına gelmiş


Janset270415

cook zaten genis zaman pisiririm kelimeye gore dogru


Janset270415

ama cumlenin mantigi yanlis


ss1214

Ben dogru yaptim amaa asagida ten yaziyodu turkce o ne anlama gelir ve turk degilim! Ondan sordum!


h.beyza.

"Ben bugün tavuk pişiriyorum." yazınca kabul etmesi gerekmez mi?


ARlRx

Ne fark eder ki? zaten hepsi birbirine aynı


HasanKurtayAK

Going to ya da will kullanılmamış bu nasıl bir saçmalık...


adan855480

Bazi kelime ve cümleler cok sacma geliyor bana


hido354080

Laaaaaan tavuk pişiricem kim ben belli. Ya arkadaş deli etme telefonu yeni aldım kırıcaaaam


DefneAktik

Ayn saçma olmuş.


Yurdanur396015

Sıkıldım artık. Ben yanlış göremiyorum .


DefneSu681647

Pişirecegim olucak


kartal1203

Today sonda olsa değişen bi şey olur mu


Soner199287

Hala geniş zaman örnekleri veriyor diğer zamanlara geçmedik


FatmaGrsoy

Dogru yazıyorum yanlış yazdığım cıķıyor,böyle 1 kaçkez oldu..bu durum insanı strese koyuyor,umarım birdaha yaşamam.


Nurullahzs5

I cook chicken today. olur muydu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.