1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A coffee without sugar, plea…

"A coffee without sugar, please."

Çeviri:Şekersiz bir kahve lütfen.

April 7, 2014

20 Yorum


Bkirikci

Lütfen şekersiz bir kahve yazdım ama kabul etmedi bilenler yardimci olabilir mi. ?


omercito

Bazen alternatif çeviriler eklenmemiş olabiliyor. Emin olduğunuz durumlarda rapor olarak bildirebilirsiniz.


berdus5618

Rapor nereden ediliyor


gcoban89

Şekersiz kahve lütfen yazdım "şekersiz bir kahve lütfen" dedi bence kabul etmesi lazımdı


berdus5618

A konmuş başına bir diye belirtmelisin herhangi kahve gibisi oluyo böylece


alifk45

Without tam olarak türkçede neyin karsiligi lutfen bilenler ornekle aciklarmisiniz


dstrbd

Peki bunun "Şeker'li' bir kahve lütfen" olanı nasıl çevirilir?


[aktif olmayan kullanıcı]

    A coffee with sugar, please


Kindman17

    "şekersiz kahve lütfen" kabul etmedi


yazgulu.ev

    "Bir kahve şeker olmadan lütfen" neden olmuyor?


ahmedxan

    Bir kahve şekersiz,lütfen. bunu yazdım yine olmadı :)


vizara

    bir tane şekersiz kahve kabul olmadı???


yavuzsarsilmaz

    sonunda lütfen olmalı...


Turker90

    biri yazmak zorunda mıyız:/


RuaaDiri

    Coffee sayılamayan isim olduğu için 'a' ile tek başına kullanılmıyordu. Neden burada kullanılmış?


yavuzsarsilmaz

    bir adet şekersiz kahve lütfen dedim kabul etmedi


bhr_ygc

    Without tek anlamı nedir


grkmgg

    sekersiz kahve lutfen de dogru olmaz mi yahu bence olur

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
    Başla