"Das sind die neuesten Opfer."

Çeviri:Bunlar en yeni kurban.

November 21, 2017

4 Yorum


humetin

Çeviri YANLIŞ !!! Doğrusu : Bunlar en yeni kurbanlar.

March 31, 2019

MustafaAyd63615

Kurbanı dediğimizde, iyelik zamiri kullanmamız gerekir. Yani onun kurbanı. Burada sein veya ihr kullanılmış mı da, "kurbanı" diye tercüme ediliyor.

March 13, 2019

ozlyr

"Bunlar en yeni kurbanları" şeklinde çevirmek gerekmez mi?

November 21, 2017

Gluslu0

ist olması gerekmiyor mu o zaman .opfer in çoğulu nedir

June 26, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.