1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das sind die neuesten Opfer."

"Das sind die neuesten Opfer."

Çeviri:Bunlar en yeni kurban.

November 21, 2017

4 Yorum


humetin

Çeviri YANLIŞ !!! Doğrusu : Bunlar en yeni kurbanlar.


MustafaAyd63615

Kurbanı dediğimizde, iyelik zamiri kullanmamız gerekir. Yani onun kurbanı. Burada sein veya ihr kullanılmış mı da, "kurbanı" diye tercüme ediliyor.


ozlyr

"Bunlar en yeni kurbanları" şeklinde çevirmek gerekmez mi?


Gluslu0

ist olması gerekmiyor mu o zaman .opfer in çoğulu nedir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.