1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Es ist ein Garten ohne Blume…

"Es ist ein Garten ohne Blumen."

Çeviri:Bu çiçeksiz bir bahçedir.

November 22, 2017

5 Yorum


humetin

Bu çiçeksiz bir bahçe.


Berkay945

Es şahsının "bu" ya da "o" anlamını karşıladığını nasıl anlayacağız. Örneklerde genellikle bu iki kelimenin birbirinin yerine kullanılmasını izin verilmiyor.

O çiçeksiz bir bahçedir. (Cevabım, yanlış kabul edildi)

Bu çiçeksiz bir bahçedir (Doğru kabul edilen cevap)

Es: O (nötr) Das: Bu


CenGo893838

Bu çiçeksiz bir bahçe .. kabul edilmedi


MutluCANGA

Es o anlamınadır. Bu anlamına kullanılmaz.


Edip62117

'Es' için 'o' dedim kabul etmedi, niye?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.