"Warum ist Bildung regional?"

Çeviri:Neden eğitim bölgesel ?

November 22, 2017

7 Yorum
Tartışma kilitli.


nuri125416

"Eğitim neden bölgesel?" de doğru olmalı.


Haluk2755

Çok kalite bir insansın sabine hanım


humetin

Warum ist (die) Bildung regional?


SabineBergmann1

de doğru ama "die" bu cümlede gerekli değil, çünkü eğitim genellikle kullanılır.


Haluk2755

Dostum iyi ki varsın. Adamsın


Ergeva

Eğitim neden bölgesel. Bu cümleyi kabul etmemenin hiçbir mantıklı nedeni olamaz. Das ist nicht sinnvoll. 14.01.2022

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.