Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yazı harika."

Çeviri:The writing is excellent.

4 yıl önce

14 Yorum


ouzhantura

Great yerine awesome yazdim kabul etmedi ?

3 yıl önce

aleynalper

The writing is perfect

3 yıl önce

itisalways1895
itisalways1895

Perfect mükemmel demek burda harika diyor :)

3 yıl önce

receptoklu

yav great,excellent,wonderful hepsi harika demek hangisini kullanacagimi sasirdim

3 yıl önce

Esenkaya20

The article is excellent neden kabul edilmiyor

4 yıl önce

omercito
omercito

Writing:

1- Bir yüzey üzerindeki harfler, semboller, kelimeler, vs...

2- El yazısı

3- Yazma işi

Article: Makale (Yazı)

4 yıl önce

unsalcibram

Ben the article is excellent yazdım kabul etti. Eklenmiş heralde

3 yıl önce

FratcanTat

Amazing yazdim kabul etmedi

3 yıl önce

guntoldu

perfect i kabul etmiyorsa burada yanlis giden bir seyler var demektir...

3 yıl önce

Dila885257

Perfect i kabul etmedi

1 yıl önce

godemi
godemi

Çünkü perfect "mükemmel" demek

2 ay önce

buzpes

Neden geniş zamanla kurmadık. The write is excellent

11 ay önce

Toygar764488

Bende tam.konuya tam hakim değilim fiillere -ing eki getirilerek isim -ed eki getirerek sıfat yapabiliyoruz. Burdaki write kelimesi ing eki alarak fiilden isim olmuş The writing = yazı (isim) The writing-(yazı) is-(dır) excellent-(harika)

9 ay önce

lostfrequency

nice ?

7 ay önce