1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yazı harika."

"Yazı harika."

Çeviri:The writing is excellent.

April 7, 2014

15 Yorum


ouzhantura

Great yerine awesome yazdim kabul etmedi ?


aleynalper

The writing is perfect


wuliaodemelis

Perfect mükemmel demek burda harika diyor :)


receptoklu

yav great,excellent,wonderful hepsi harika demek hangisini kullanacagimi sasirdim


Esenkaya20

The article is excellent neden kabul edilmiyor


omercito
Mod

Writing:

1- Bir yüzey üzerindeki harfler, semboller, kelimeler, vs...

2- El yazısı

3- Yazma işi

Article: Makale (Yazı)


unsalcibram

Ben the article is excellent yazdım kabul etti. Eklenmiş heralde


FratcanTat

Amazing yazdim kabul etmedi


guntoldu

perfect i kabul etmiyorsa burada yanlis giden bir seyler var demektir...


Dila885257

Perfect i kabul etmedi


godemi

Çünkü perfect "mükemmel" demek


buzpes

Neden geniş zamanla kurmadık. The write is excellent


Toygar764488

Bende tam.konuya tam hakim değilim fiillere -ing eki getirilerek isim -ed eki getirerek sıfat yapabiliyoruz. Burdaki write kelimesi ing eki alarak fiilden isim olmuş The writing = yazı (isim) The writing-(yazı) is-(dır) excellent-(harika)


selingecici

Awesome kabul edilmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.