"A book"

Çeviri:Bir kitap

April 7, 2014

21 Yorum


omerbektas

ünlü harflerden önce "an" ünsüz harflerden ve "y" den önce ise "a" gelir. Örnek: "I'm a teacher" yazılırken "t" harfi bir ünsüz olduğu için öncesine "a" getirilir. "teacher" değilde "engineer" deseydik "e" ünlü olduğu için "an" getirmek zorunda olacaktık. Ünlü harfler: aeiou şeklindedir ve İngilizce "Vowels" diye yazılır ve "ünlüler" anlamına gelir. Ünlü harfleri bilmeniz "a" ve "an" ayrımı yapmak için yeterli olacaktır. Zira ünsüzler bir hayli fazla

February 9, 2016

BerkayAtakay

Iyi dedin kral

November 13, 2018

InkoverDaOne

Dumb!

January 22, 2019

SumeyyeIbik

Ama an hour diye yazılıyor yazılışına değil okunuşuna bakılır

March 3, 2019

Trkan2121

B ünsüz olduğu için A gelir.Başın ünlü gelirse An gelmesi getirilir. Örnek:Eraser kelimenin başı ünlü olduğu için An getirilmesi gerekir

December 27, 2015

azra774065

Ya a book ne I book ne yaa ne farkediyo yok işte ing türkçe gibi degilki

April 22, 2016

MeteUlku

"I book." olabilme ihtimali imkansız. "Book" fiil soylu değil, isim soylu bir kelimedir. Bu yüzden "I book." olamaz, çünkü geniş zaman (simple present tense) cümle yapısında özneden (I,you,he,she,it,we,they) sonra fiil yalın halde gelir, eğer isim kullanacaksak (book, pencil) cümle yapısı şu şekilde olur: "It is a book." gibi. Bunu okuldaki öğretmeninize de sorarsanız canlı anlatım olduğundan daha rahat anlayacağınızı düşünüyorum, hem de kafanıza takılan her şeyi o anda çözebilirsiniz birlikte.

April 22, 2016

Denizayyld1

Broke anladım ben la

April 9, 2015

serrayksel

A gelince bir oluyor the gelince hiç birşey

March 31, 2016

MeteUlku

Türkçe'de karşılıkları öyle kullanılıyor çünkü.

March 31, 2016

serife64

ses kaydının birisinde the book diyor diğerinde a book diyor

June 13, 2016

mert325236

Arkadaşlar eğer sesli soruda ses kaydetme açıksa okunuşa tıklarsan soruyu geçiyon

October 22, 2016

FurkanAydn640163

Halid m

October 23, 2016

filizesma

Fggj

November 21, 2016

filizesma

X

November 21, 2016

filizesma

I

November 21, 2016

_Aleyna_Solaker_

Lütfen katılın:KS8WA2

February 16, 2017

Emirhan920783

ey diyo

April 29, 2017

DeryaGur

n vbnk o9o87777ikl1kh1cqcqxs 91111101910001000000000000000100000000000000000000000000000000000000000000000888888898988888888889889989ijsssņmĺ,

January 3, 2018

nuray379529

Doğru ya kitmisiniz bnki foğru

June 24, 2018

abdullah32348

youtube de hangi kanallari takip ediyorsunuz

September 19, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.