"A book"

Çeviri:Bir kitap

April 7, 2014

27 Yorum


omerbektas

ünlü harflerden önce "an" ünsüz harflerden ve "y" den önce ise "a" gelir. Örnek: "I'm a teacher" yazılırken "t" harfi bir ünsüz olduğu için öncesine "a" getirilir. "teacher" değilde "engineer" deseydik "e" ünlü olduğu için "an" getirmek zorunda olacaktık. Ünlü harfler: aeiou şeklindedir ve İngilizce "Vowels" diye yazılır ve "ünlüler" anlamına gelir. Ünlü harfleri bilmeniz "a" ve "an" ayrımı yapmak için yeterli olacaktır. Zira ünsüzler bir hayli fazla


SumeyyeIbik

Ama an hour diye yazılıyor yazılışına değil okunuşuna bakılır


Trkan06

B ünsüz olduğu için A gelir.Başın ünlü gelirse An gelmesi getirilir. Örnek:Eraser kelimenin başı ünlü olduğu için An getirilmesi gerekir


azra774065

Ya a book ne I book ne yaa ne farkediyo yok işte ing türkçe gibi degilki


MeteUlku

"I book." olabilme ihtimali imkansız. "Book" fiil soylu değil, isim soylu bir kelimedir. Bu yüzden "I book." olamaz, çünkü geniş zaman (simple present tense) cümle yapısında özneden (I,you,he,she,it,we,they) sonra fiil yalın halde gelir, eğer isim kullanacaksak (book, pencil) cümle yapısı şu şekilde olur: "It is a book." gibi. Bunu okuldaki öğretmeninize de sorarsanız canlı anlatım olduğundan daha rahat anlayacağınızı düşünüyorum, hem de kafanıza takılan her şeyi o anda çözebilirsiniz birlikte.


bestofaykut

Ha "kitap" ha "bir kitap" ne fark var ikiside tekil


omercito

Birisi bilinen bir kitap (the book), diğeri herhangi bir kitap (a book).

comment/1646458


bestofaykut

Teşekkürler bilgilendirme için


derinnehir1

a kelimesinin de bir anlami var belki 10 kitap var nerden bilebilirsunki aykut


mustafaselviolu

a bilinmezlik kazandırıyor


Aycan874315

Ama bazen kabul etmiyor.


Denizayyld1

Broke anladım ben la


serrayksel

A gelince bir oluyor the gelince hiç birşey


MeteUlku

Türkçe'de karşılıkları öyle kullanılıyor çünkü.


serife64

ses kaydının birisinde the book diyor diğerinde a book diyor


mert325236

Arkadaşlar eğer sesli soruda ses kaydetme açıksa okunuşa tıklarsan soruyu geçiyon


TheBerfin

Lütfen katılın:KS8WA2


DeryaGur

n vbnk o9o87777ikl1kh1cqcqxs 91111101910001000000000000000100000000000000000000000000000000000000000000000888888898988888888889889989ijsssņmĺ,


nuray379529

Doğru ya kitmisiniz bnki foğru


abdullah32348

youtube de hangi kanallari takip ediyorsunuz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.