Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"A book"

Çeviri:Bir kitap

4 yıl önce

20 Yorum


omerbektas

ünlü harflerden önce "an" ünsüz harflerden ve "y" den önce ise "a" gelir. Örnek: "I'm a teacher" yazılırken "t" harfi bir ünsüz olduğu için öncesine "a" getirilir. "teacher" değilde "engineer" deseydik "e" ünlü olduğu için "an" getirmek zorunda olacaktık. Ünlü harfler: aeiou şeklindedir ve İngilizce "Vowels" diye yazılır ve "ünlüler" anlamına gelir. Ünlü harfleri bilmeniz "a" ve "an" ayrımı yapmak için yeterli olacaktır. Zira ünsüzler bir hayli fazla

2 yıl önce

Trkan2121

B ünsüz olduğu için A gelir.Başın ünlü gelirse An gelmesi getirilir. Örnek:Eraser kelimenin başı ünlü olduğu için An getirilmesi gerekir

2 yıl önce

azra774065

Ya a book ne I book ne yaa ne farkediyo yok işte ing türkçe gibi degilki

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"I book." olabilme ihtimali imkansız. "Book" fiil soylu değil, isim soylu bir kelimedir. Bu yüzden "I book." olamaz, çünkü geniş zaman (simple present tense) cümle yapısında özneden (I,you,he,she,it,we,they) sonra fiil yalın halde gelir, eğer isim kullanacaksak (book, pencil) cümle yapısı şu şekilde olur: "It is a book." gibi. Bunu okuldaki öğretmeninize de sorarsanız canlı anlatım olduğundan daha rahat anlayacağınızı düşünüyorum, hem de kafanıza takılan her şeyi o anda çözebilirsiniz birlikte.

2 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Lütfen katılın:KS8WA2

1 yıl önce

omerbektas

the a biz Türklere hep bir karmaşa oluyor. Onlar bir fincan kahve istiyorum diyor. Biz ne diyoruz "Bana çay çek" yada "Çay istiyorum". Şimdi İngiliz birine gidip bize 3 çay çek desen acaba ne yapar

3 yıl önce

LizzieHearts123

Bunu dediğim için özür dilerim ama bazılarımız '' Çay koyar mısın ? '' diyor . Ama senin dedigin de dogru

3 yıl önce

Denizayyld1

Broke anladım ben la

3 yıl önce

serrayksel

A gelince bir oluyor the gelince hiç birşey

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Türkçe'de karşılıkları öyle kullanılıyor çünkü.

2 yıl önce

serife64

ses kaydının birisinde the book diyor diğerinde a book diyor

2 yıl önce

mert325236

Arkadaşlar eğer sesli soruda ses kaydetme açıksa okunuşa tıklarsan soruyu geçiyon

1 yıl önce

FurkanAydn640163

Halid m

1 yıl önce

filizesma

Fggj

1 yıl önce

filizesma

X

1 yıl önce

filizesma

I

1 yıl önce

Emirhan920783

ey diyo

1 yıl önce

DeryaGur

n vbnk o9o87777ikl1kh1cqcqxs 91111101910001000000000000000100000000000000000000000000000000000000000000000888888898988888888889889989ijsssņmĺ,

9 ay önce

nuray379529

Doğru ya kitmisiniz bnki foğru

3 ay önce

abdullah32348

youtube de hangi kanallari takip ediyorsunuz

1 ay önce