1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bir kadın, bir adam"

"Bir kadın, bir adam"

Çeviri:Eine Frau, ein Mann

November 24, 2017

9 Yorum


BILALREIS35

ein veya eine neye göre oluyor


Duygu513000

Artikeline göre. Eğer kelimenin artikeli "die" ise "eine" , "das" ise "ein" , "der" ise "einen" olur. Bu kural "ein" ,"kein" , "mein" gibilerde de geçerli .


TarkBakr

Peki artikel neye gore geliyor


muhammed866426

Çok açıklayıcı olmuş Teşekkürler.


iu8202

Eine kadınlara ein de erkeklere kullanılıyor


filiz403630

Neden der mann olmuyo


Revan_AZER30

Radata düwtüm burda


ZeynepYeer

Bence yerleri fark etmez

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.