"Auf wen wartest du?"

Çeviri:Sen kimi bekliyorsun?

1 yıl önce

8 Yorum


Vusale848878

Wen wartest du olmaz mı

10 ay önce

Vusale848878

Auf neden var

10 ay önce

burhanayan

Bir şeyi/kimseyi beklemek anlamında "warten" ve "auf" birlikte kullanılır.

2 ay önce

humetin

warten =

aufwarten =

1 ay önce

humetin

Ich warte hier auf Dich =

1 ay önce

humetin
1 ay önce

humetin

Kimi bekliyorsun ?

1 ay önce

humetin

Ich habe eine halbe Stunde gewartet, bis ein Kellner kam.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.