1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Auf wen wartest du?"

"Auf wen wartest du?"

Çeviri:Sen kimi bekliyorsun?

November 25, 2017

8 Yorum


Vusale848878

Wen wartest du olmaz mı


burhanayan

Bir şeyi/kimseyi beklemek anlamında "warten" ve "auf" birlikte kullanılır.


humetin

warten =

aufwarten =


humetin

Ich warte hier auf Dich =


humetin

Kimi bekliyorsun ?


humetin

Ich habe eine halbe Stunde gewartet, bis ein Kellner kam.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.