1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We have prepared tea for you…

"We have prepared tea for you."

Fordítás:Készítettünk teát neked.

April 8, 2014

18 hozzászólás


BognarSophie

Elkészítettük a teádat. Készítettünk teát neked. A két mondat ugyanazt jelenti, sőt az első magyarosabb. El kellene fogadni.


karak74

We have prepared your tea. Persze, értem én, hogy a mögötte levő gondolat ugyanaz, bár ha az ember szőrszálhasogató, akkor van különbség. A teát neked azt jelenti, hogy csináltunk valamit, amire úgy gondolunk, hogy még nem a tied, de nagyon szívesen nekedadjuk, és ha elfogadod, akkor lesz a tied. A teádat meg azt sugallja, hogy mi már az elkészítéskor úgy gondoltunk a teára, hogy az a tied, mi csak "javítunk az állagán" (megfőzzük). Teljesen igazad van viszont abban, hogy az első esetben is, a főzés célja az, hogy neked legyen teád, és ha nem lennél itt, akkor eleve nem is főztünk volna teát. Így csupán nyelvtanilag van különbség, jelentésben (szemantikailag) nincs.


EniPetra

Elkészítettük a teát neked. Miért nem jó?


Hurkavirsli

Szerintem a készítettünk teát az nem helyes. Az make-kel lenne. Ez a mondat azt jelenti hogy készültünk neked teával mert a prepare az felkészülni


mik.del

Elkészítettük a teát neked, sajnos nem jó! :(


Harga

Valóban nem jó.


szabina919248

A "Készítettünk neked teát." Elvileg jó válasznak kéne lennie.


Harga

Nekem elfogadta.


cet423

szerintem jelentsd, el fogják fogadni


Frecskajanos

Teával készültünk neked. Ezzel mi a baj?


FeketeBenc

Csatlakozom az előttem. Szólókhoz


KovcsErika9

Készítettünk teát a számodra


Barnus14

A prepared-et, amikor rányomtam nagyon,nagyon,nagyon fura alakot adott ki.


EXTRAMar11

Nekem bagos volt


Gyula110257

We made a tea for you. Ez miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.