1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Czy czytaliście je?"

"Czy czytaliście je?"

Tłumaczenie:Have you read them?

April 8, 2014

4 komentarze


Gawronn

Czy to pytanie jest na pewno na ten poziom?


Cepelek

dlaczego jest have?


yuioyuio

Ponieważ to pytanie jest w czasie Present Perfect. Czasownik "read" jest tu użyty w III formie, chociaż nie widać tej różnicy, ponieważ wszystkie 3 formy pisze się tak samo (read-read-read), a do tego drugą i trzecią czyta się tak samo [riːd - rɛd - rɛd]. W tej chwili w tym przykładzie jest błędna wymowa (czyta jak I formę).


ana1884

Czy poprawnie jest, are you read them?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.