"The woman reads to the boy."

Fordítás:A nő olvas a fiúnak.

4 éve

11 hozzászólás


SeTHerceg

ezt direkt rontottam el. kérdem én, ha amott felolvasás van sok helyen, akkor itt a helyes válaszban vajon miért nem az szerepel, hogy "a nő felolvas a fiúnak". Itt vajon miért jó az, hogy "a nő olvas a fiúnak"? Talán azért, mert ezt egy teológus is képes felfogni?

4 éve

esztertaka

nekem is egy életembe került az olvas helyett a felolvas szó.

4 éve

gerbertne

az "asszony"-t nem fogadta el. Miért is?

4 éve

SmuelSoma

Because he is stupid.

6 hónapja

elge76

+1

3 éve

ron339102

Ez nekem nem sikerült

11 hónapja

NorbertHargitai

Nem jó a fordítás

3 hónapja

ValerijaSI

Nalam van par hiba a programban : 1. elofordul hogy a megadott leckekbol valamenyi le van zarva ( pl. a Kotoszo- 2 leckebol egyik lezarva ; az Eloljarok - 4 leckebol ,2 lezatva) . A szigorulo tesztet megengedi de hianyos a tudas a megfejtesehez. 2. A befejezett ismeretanyagokat egy ido utan jelzi hogy hianyossak, pedig mar az ellenorzo proba is meg van csinalva. Kernem segitsenek ,igy nem tudok haladni ,pedig nagyon tetszik a program. Elnezest ha hibas helyre irtam (de megirtam a hibajelentesbe is) koszonom elore is

4 éve

xp3rzm

Szerintem is "a nő felolvas a fiúnak", na mind1.

4 éve

ValerijaSI

Irtam hogy hiba van a programban, senki nem valaszolt. Van itt valami iranyito a programban vagy csak a rosszul betaplalt programmal komunikalunk ?

4 éve

jimike1981

felolvas miért nem jó..... ?????

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.