A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The woman reads to the boy."

Fordítás:A nő olvas a fiúnak.

0
4 éve

5 hozzászólás


SeTHerceg

ezt direkt rontottam el. kérdem én, ha amott felolvasás van sok helyen, akkor itt a helyes válaszban vajon miért nem az szerepel, hogy "a nő felolvas a fiúnak". Itt vajon miért jó az, hogy "a nő olvas a fiúnak"? Talán azért, mert ezt egy teológus is képes felfogni?

4
Válasz4 éve

esztertaka

nekem is egy életembe került az olvas helyett a felolvas szó.

0
Válasz4 éve

gerbertne

az "asszony"-t nem fogadta el. Miért is?

1
Válasz13 éve

SmuelSoma

Because he is stupid.

0
Válasz2 hónapja

ron339102

Ez nekem nem sikerült

0
Válasz7 hónapja