A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The woman reads to the boy."

Fordítás:A nő olvas a fiúnak.

4 éve

6 hozzászólás


SeTHerceg

ezt direkt rontottam el. kérdem én, ha amott felolvasás van sok helyen, akkor itt a helyes válaszban vajon miért nem az szerepel, hogy "a nő felolvas a fiúnak". Itt vajon miért jó az, hogy "a nő olvas a fiúnak"? Talán azért, mert ezt egy teológus is képes felfogni?

4 éve

esztertaka

nekem is egy életembe került az olvas helyett a felolvas szó.

4 éve

gerbertne

az "asszony"-t nem fogadta el. Miért is?

4 éve

SmuelSoma

Because he is stupid.

4 hónapja

ron339102

Ez nekem nem sikerült

9 hónapja

NorbertHargitai

Nem jó a fordítás

1 hónapja