A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"And to women"

Fordítás:És a nőknek

4 éve

7 hozzászólás


ViktriaKol3

ez meg micsoda mondat? se füle, se farka.

4 éve

SeTHerceg

érthetően mond már ki, cs..d meg!!!

4 éve

dmZeller

Na jó, ennél hogy mondod meg, hogy a womant egyes vagy többes számban ejti?

4 éve

Andrs907726

Woman-egyesszám Women-többesszám A kiejtést meg eltarthat egy ideig megszokni.

1 éve

LucaSgor

A nőket fonetikusan leírva "vumin" nek kell ejteni

2 éve

JozsefneTa1

Nem lehene lassabban mondani? Mert igy a kiejtest nem lehet megtanulni.

2 éve

MisiCsadi1

Nem vumin hanem vumean

1 éve