A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"And to women"

Fordítás:És a nőknek

0
4 éve

8 hozzászólás


ViktriaKol3

ez meg micsoda mondat? se füle, se farka.

4
Válasz4 éve

SeTHerceg

érthetően mond már ki, cs..d meg!!!

0
Válasz4 éve

dmZeller

Na jó, ennél hogy mondod meg, hogy a womant egyes vagy többes számban ejti?

0
Válasz3 éve

Andrs907726

Woman-egyesszám Women-többesszám A kiejtést meg eltarthat egy ideig megszokni.

0
Válasz10 hónapja

LucaSgor

A nőket fonetikusan leírva "vumin" nek kell ejteni

0
Válasz2 éve

JozsefneTa1

Nem lehene lassabban mondani? Mert igy a kiejtest nem lehet megtanulni.

0
Válasz2 éve

cukimuki1

Hüje vagy?

-3
Válasz2 éve

MisiCsadi1

Nem vumin hanem vumean

0
Válasz1 éve