A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A csapatok versenyben vannak."

Fordítás:Teams are in competition.

4 éve

3 hozzászólás


DPe997
DPe997

Shouldn't it be 'The teams' instead of 'Teams'? I mean, okay, it's probably a typo, but it might confuse some beginners.

4 éve

csarkesz
csarkesz

Igen, a "Teams are in competition." inkább azt jelenti szerintem, hogy "csapatok vannak versenyben". (Szóval egy árnyalatnyit mást.)

4 éve

csarkesz
csarkesz

"in competition" helyett szerintetek jó az "in contest"?

4 éve