1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Arkadaşım beni kocamla tanış…

"Arkadaşım beni kocamla tanıştırdı."

Çeviri:My friend introduced me to my husband.

April 8, 2014

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

yorfunsava

Cümle gayet mantıklı, örneğin biri nasıl evlendiniz ya da tanıştınız dese, aynen kadın arkadaşım kocamla beni tanıştırdı gayet normal.

November 8, 2017

mgvn

with li cümle kurdum ama kabul etmedi. to nun ile anlamı daha doğru oluyor sanırım ?

April 8, 2014

secretrecipe

introduce to: birini bir başkasına tanıtmak/sunmak, tanıştırmak

introduce with: başlamak

He introduced his talk with some music. - Konuşmasına biraz müzikle başladı.

April 9, 2014

esinpein0

Bu açıklama benim için de çok iyi oldu,teşekkür ederim:)

February 10, 2016

Ufuckcan

Introduce with diye bir kalıp yok maalesef. Bu bilgi sizi yanıltmasın Hem de çevirisi: Biraz müzikle konuşmasını tanıttı gibi anlam hatası olan bir cümle oluyor. Introduce to'nun çevirisi burada doğrudur.

September 7, 2019

mgvn

tşkler

April 9, 2014

Burak-Keskin

İnsan değilsiniz

December 17, 2017

hatice814311

My friend has introduced me to my husband niye olmuyor sonuçta devam eden bir süreç

July 22, 2019

Ufuckcan

Aslında devam eden bir süreç değil. Perfect tense hakkında biraz daha alıştırma yapmanızı öneririm

September 7, 2019

Hlya348767

Teşekkürler açıklama için

April 28, 2017

ertand1

sözlükte "to " nun "ile" diye bir karşılığı yok.

November 15, 2017

Ufuckcan

Karşılık değilde bir alakası yok diyelim ve bir örnek verelim: Kendimi sınıfımdaki öğrencilere tanıttım. => I introduced myself to the students in my class Umarım daha açık olmuştur.

September 7, 2019

birnumara

cümlede baştan bir mantık hatası var

October 5, 2017

oguzhanxx

Kadin kimle evlendigini bilmiyor amk akwnssbqisisoabwjs

October 27, 2017

deryagulbenli

Arkadaşı bunu nasil kocasiyla tanistiriyor amk YJDDYKYKEWTKJWTEKTEKYMYEEYKRY

September 12, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.