Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Het is koffie, maar jij vindt het lekker."

Vertaling:It is coffee, but you like it.

0
4 jaar gelden

2 opmerkingen


HGK-wilco

het is koffie maar jullie vindt het lekker

-3
Reageer4 jaar gelden

Lavinae
Lavinae
Mod

Nee, het is 'jullie vinden'. :)
Zie hier de verbuiging van het werkwoord 'vinden' in de tegenwoordige tijd:

  • Ik vind
  • Jij/je/u vindt
  • Hij/zij/het vindt
  • Wij/we vinden
  • Jullie vinden
  • Zij/ze vinden
4
Reageer4 jaar gelden