A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"However, it is too expensive."

Fordítás:Ez azonban túl drága.

0
4 éve

37 hozzászólás


5papa5
5papa5

Bár ez is drága?

2
Válasz4 éve

munkamama

ez viszont túl drága nem ugyanaz?

1
Válasz13 éve

Airdrawndagger

Ez azonban nagyon drága. Miért nem jó? A too lehet nagyon is nem?

1
Válasz3 éve

tothcila
tothcila

"However, it is very expensive." A too erősebb, mint a very. Nem csak hogy nagyon drága, hanem túl drága.

12
Válasz3 éve

Airdrawndagger

Köszönöm.

2
Válasz3 éve

MartonGeza

Az "it" éppen úgy jelentheti azt, hogy "ez", mint azt, hogy "az". A helyesnek mondott megoldás csak az egyiket fogadja el. Javítandó!

1
Válasz3 éve

OldAkita

Felmerült bennem, mi van akkor ha valaki válogat az áruházban és több cuccra is kijelenti hogy drága, drága, drága. Aztán talál egy olyat amibe teljesen beleszeret és így szól: "Ez rettentesen tetszik viszont ez IS TÚL drága" ebben az esetben leírjuk a too-t kétszer, vagy egy too egy also, vagy egyszerűen ilyet nem mond egy angol :)

1
Válasz2 éve

tothcila
tothcila

However, it is too expensive as well.

"Bármit meg lehet fogalmazni." "Termelési általány juttatás, ezt magam sem értem."

3
Válasz2 éve

OldAkita

Kösz a választ. Igazad lehet, angolul is biztos mindent ki lehet fejezni de olyan jó lenne ha a magyar nyelv logikája alapján történhetne minden :))) De sajnos ez nem kívánságműsor. Végül is nem az angolok akarnak magyarul megtanulni hanem én angolul :)

4
Válasz12 éve

pazola

Barmit meg is szoktak!

0
Válasz1 napja

jani1972
jani1972

ez azonban tul draga,szerintem_but this is too expensive..nem?

1
Válasz2 éve

Harga
Harga

Nem feltétlen. Duo megoldása korrekt. Az eredeti mondat az angol, ha tudsz rá jobb fordítást, kérlek jelezd.

0
Válasz1 hónapja

nemtudom
nemtudom

a too nem ist jelent??

1
Válasz2 éve

Tamas51

A mondat végén igen. A melléknév előtt nem. Az előző hozzászólásokban már van róla szó.

2
Válasz2 éve

nemtudom
nemtudom

kösz

0
Válasz2 éve

Tamas51

Not at all.

1
Válasz2 éve

nyusziagyar

Azt is meg a túl (túlságosan)-t is jelenti.

1
Válasz2 éve

Ariam_Naheb

egyébként ez túl drága - magyarosabb

0
Válasz4 éve

tothcila
tothcila

Igen, jelentem.

2
Válasz3 éve

nkirsz85

Ugyanakkor

0
Válasz4 éve

zsoltinho02

a magyarban sem mindig tesszük ki azt, hogy is. szerintem.....

0
Válasz3 éve

zolitech

"azonban, ez is drága" miért nem jó? A "too" "is"-t is jelent, vagy nem?

0
Válasz13 éve

tothcila
tothcila

Jó lenne abban az esetben, ha a too vagy az as well a mondat végére kerülne. Így egyértelműen azt jelenti, hogy túl drága.

8
Válasz13 éve

zolitech

Köszönöm , így már értem! :)

1
Válasz3 éve

elge76

A "mellesleg, ez túl drága" miért nem jó?

0
Válasz3 éve

tothcila
tothcila

Ugyanúgy jó, mint a többi válasz, csak nincs felsorolva a helyes megoldások között. Ha legközelebb találkozol vele, akkor jelentsd be!

3
Válasz3 éve

Zsuzsizsuzso

Szerintem megfelelő lenne a mindazonáltal is, még ha kissé hivatalosnak tűnő is.

0
Válasz3 éve

Szanto1
Szanto1

"Viszont ez is drága." Szerintem ezt is el kellene fogadni.

0
Válasz13 éve

tothcila
tothcila

Hol van az "is" a mondatban?

2
Válasz3 éve

Szanto1
Szanto1

A "too" jelentései között szerepel: is (szintén), túl (-zottan), túlságosan. Csak ezért gondoltam, hogy így is értelmes a mondat. Viszont én kezdő vagyok! :))

2
Válasz3 éve

tothcila
tothcila

Igen, de nem mindegy, hogy hova tesszük. a "too expensive" az jelenti, hogy túl drága. Amire te gondolsz, az úgy lenne, hogy "However, it is even too expensive." Ha egy melléknév elé teszed a "too"-t akkor azt jelenti, hogy túlságosan. Ha a mondat végére, akkor azt jelenti, hogy is. A mondat végén az "as well" szintén azt jelenti, hogy is.

12
Válasz43 éve

margitsumser

Köszönöm, az ilyen értékes tanácsokat én is kijegyzetelem .

2
Válasz11 éve

Szanto1
Szanto1

Köszönöm így már sokkal érthetőbb. Felírom a kisokosomba. :) Have a nice day.

1
Válasz3 éve

tothcila
tothcila

Szívesen, nincs mit!

2
3 éve

TarzanesJane

"Mégis, ez túl drága." Szerintem ez is jó megoldás.

0
Válasz3 éve

Aniszanisz

Még ha lehetne érteni amit a gép mond.....

0
Válasz2 éve

DoraParkanyi

"bár ez eléggé drága" ???

0
Válasz1 éve