"Wird diese Chance genutzt?"

Çeviri:Bu şanstan yararlanılır mı?

November 27, 2017

5 Yorum
Tartışma kilitli.


SabineBergmann1

Kullanmak mümkün mü burada?


FraukeNahr

Ich glaube, weil kullanmak "benützen" (einen Gegenstand, ein Hilfsmittel ...) bedeutet


alibektas34

Duolingo kabul ediyor mu etmiyor mu, bilmiyorum. Ancak kulağa gayet normal geliyor. Kabul edilebilir bence.


baba400118

Bu şans kullanılacak mı? Bence daha doğru olur. Çünkü nutzen ın ilk anlamı kullanmak


Durmu803591

Bu şanstan faydalanılır mı? diye yazdım. Duolingo kabul etmedi, bunun düzeltilmesi lazım.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.