1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Here's my account number."

"Here's my account number."

Çeviri:İşte benim hesap numaram.

April 8, 2014

19 Yorum


SiriusBlack99

Lütfen sıraya koymada ilk kelimenin baş harfi büyük olmasın.

June 13, 2016

Burakdc

Aşağıya bakmadan önce aklından çevir sonra aşağıdan bak

April 7, 2019

Alev285288

Klavye kullanı işaretle .. kelime bankası kullanmak zorunda değilsiniz

October 21, 2019

kedicim

benim hesap numaram burada olmazmı?

November 13, 2014

unsalcibram

"Here is" işte, burada demek. Benim hesap numaram burada demek için my account nunber is here dememiz lazım

March 6, 2015

Meriwaaaaa

Tesekkurler

April 23, 2015

savas67560

Olur.

February 24, 2016

rustemhasc

Oluyor.

September 19, 2018

darthvader135

Acaba 'here',buyrun anlamına da geliyor mu? Yani cümleyi 'Buyrun,benim hesap numaram.' olarak da çevirebilir miyiz?

July 31, 2016

sendogankaskati

Evet. Ya da işte hesap numaram da olur.

February 14, 2018

sendogankaskati

Fakat Duolingo buyrunu kabul etmiyor.

February 14, 2018

arKara

Here's ve Here is farki hata midir?

April 9, 2014

secretrecipe

Here's "Here is"in kaynaşmış halidir.

April 9, 2014

Fahri650906

Benim hesap numaram burada

June 16, 2017

-PJM-

"Burada ki hesap numaram" olması gerekiyor, raporladım.

July 17, 2018

selocan1903

İŞTE NİN ANLAMI NERDE BURDA

December 23, 2015

UgurYldrm0

ha burada ha orada ne farkı var ki iki kelimenin

May 22, 2016

Velar.Drone

İşte hesabım numaram?

May 9, 2016

102794

İŞTE BENİM HESAP SAYIM neden olmaz?

January 9, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.