"Here's my account number."

Çeviri:İşte benim hesap numaram.

4 yıl önce

17 Yorum


SiriusBlack99

Lütfen sıraya koymada ilk kelimenin baş harfi büyük olmasın.

2 yıl önce

kedicim
kedicim

benim hesap numaram burada olmazmı?

4 yıl önce

unsalcibram

"Here is" işte, burada demek. Benim hesap numaram burada demek için my account nunber is here dememiz lazım

3 yıl önce

Meriwaaaaa

Tesekkurler

3 yıl önce

savas67560

Olur.

2 yıl önce

rustemhasc

Oluyor.

2 ay önce

darthvader135

Acaba 'here',buyrun anlamına da geliyor mu? Yani cümleyi 'Buyrun,benim hesap numaram.' olarak da çevirebilir miyiz?

2 yıl önce

sendogankaskati

Evet. Ya da işte hesap numaram da olur.

9 ay önce

sendogankaskati

Fakat Duolingo buyrunu kabul etmiyor.

9 ay önce

arKara

Here's ve Here is farki hata midir?

4 yıl önce

secretrecipe

Here's "Here is"in kaynaşmış halidir.

4 yıl önce

Fahri650906

Benim hesap numaram burada

1 yıl önce

-PJM-

"Burada ki hesap numaram" olması gerekiyor, raporladım.

4 ay önce

selocan1903

İŞTE NİN ANLAMI NERDE BURDA

2 yıl önce

UgurYldrm0

ha burada ha orada ne farkı var ki iki kelimenin

2 yıl önce

Velar.Drone
Velar.Drone

İşte hesabım numaram?

2 yıl önce

102794

İŞTE BENİM HESAP SAYIM neden olmaz?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.