"Próbáltak enni előtte."

Fordítás:They had tried to eat.

4 éve

4 hozzászólás


postaspepe

Biztos bennem van a hiba de ezt leckét most próbálom 12x .Elég kitartó voltam eddig de most nagyon tele van.. Még egyszer megpróbálom

4 éve

Hugi_52

Angol nyelvtankönyvből szoktam megnézni, hogy mit, miért, hogyan. Ez segít, persze így is sokat hibázom. Itt két lehetőség van, vagy múlt idő: tried, ezután kiírva a before. A had tired egy régebbi - befejezett múlt - történés, ilyenkor a had utal arra, hogy ez az esemény korábban történt. Igazán akkor érthető, ha egy mondaton belül szerepel a kétféle múlt.

4 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Teljesen így van, már javasoltam a többszörösen összetett mondaton belüli alkalmazást, mert abban jobban értelmezhető, fordítható. Üdv

4 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Kösz. Megvigasztaltál, mert 3. napja gyakorlom, de hosszú szünetekkel - el-elidőzöm a frissítéseken, v. fordításokon, amikor besokallok. Javaslom Neked is, mielőtt megzakkannál.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.