"The ducks' food."

Tłumaczenie:Pokarm kaczek.

10 miesięcy temu

23 komentarze


jadwigadan1

Jedzenie kaczki . To nie jest zle tlumaczenie

8 miesięcy temu

Jakub503700

Też tak napisałem i też było źle

4 tygodnie temu

Woj975759

Kacze jedzenie

10 miesięcy temu

Joanna435055

Ja umię English I właśnie znaczy co ty powiedziałeś

9 miesięcy temu

zio.marti

Tak?

10 miesięcy temu

Patryciask

Ser lub leb

6 miesięcy temu

Weronika998968

Pokarm a jedzenie to przecież to samo?!!

6 miesięcy temu

Klaudia481821

Ta kacza karma? What?!

8 miesięcy temu

Odraj
Odraj

Może być kacze, kaczek i Kaczorów jedzenie, pokarm. Nie kaczki. Ponieważ, to byłaby liczba pojedyncza.

5 miesięcy temu

LucyByszew

Ok...

9 miesięcy temu

Dowiczd

Jedzenie kaczki jest źle, bo powinno być jedzenie kaczorów. Really?!

9 miesięcy temu

Nauka976757

bo tam jest ducks, czyli kaczek - liczba mnoga

4 miesiące temu

adikolinio

Jedzenie kaczki moze znaczyć jakbys ją jadl tylko to jest powiedziane w bezokoliczniku

8 miesięcy temu

SprytnyZyz

A dlaczego nie kaczek ?

9 miesięcy temu

Bartek872594

Lol kacze jedzenie

7 miesięcy temu

niki.odem

???????????????? NIE ROZUMIEM TEGO!!!

2 miesiące temu

Artur605348

Moi drodzy.. Duck's jest to dopełniacz saksoński. Charakteryzuje się to tym że, coś (czyli jakaś dana rzecz, jest czyjaś) jest kogoś. Można to zapamiętać po przykładzie McDonald's. Ten, kto wie teraz o co chodzi, to wie. A ten kto nie kojarzy największej restauracji na świecie to ch.... z nim xD Wracając do tematu, Duck's, nie jest liczbą mnogą. A dopełniaczem saksońskim. Czyli karma kaczki. A nie karma kaczek. To jest błąd!!! Ale na tej stronie tych błędów jest wiele... The girl's children. Ja tutaj wpisałem, Dziewczynek dzieci. Daulingo zaznaczyło że jest to dobra odpowiedź, i pod tym zdanie Dzieci dziewczyn. Takie masło maślane, maślane masło. Kurwa zmieńcie te zdania w końcu, na coś bardziej użytecznego .

1 miesiąc temu

Anna433241

W tym przykładzie nie było, jak pisze Artur, słowa Duck's, tylko Ducks'. Może to ma znaczenie?

2 tygodnie temu

Maksymilia6803

Nie powiem ciekawe sentencja :-P

3 miesiące temu

Artur605348

Moi drodzy.. Duck's jest to dopełniacz saksoński. Charakteryzuje się to tym że, coś (czyli jakaś dana rzecz, jest czyjaś) jest kogoś. Można to zapamiętać po przykładzie McDonald's. Ten, kto wie teraz o co chodzi, to wie. A ten kto nie kojarzy największej restauracji na świecie to ch.... z nim xD Wracając do tematu, Duck's, nie jest liczbą mnogą. A dopełniaczem saksońskim. Czyli karma kaczki. A nie karma kaczek. To jest błąd!!! Ale na tej stronie tych błędów jest wiele... The girl's children. Ja tutaj wpisałem, Dziewczynek dzieci. Daulingo zaznaczyło że jest to dobra odpowiedź, i pod tym zdanie Dzieci dziewczyn. Takie masło maślane, maślane masło. Kurwa zmieńcie te zdania w końcu, na coś bardziej użytecznego .

1 miesiąc temu

Milena127139

Pokarm kaczki

2 tygodnie temu

Ilona132321

Powinno byc the ducks's food

1 tydzień temu

Anna433241

Jeśli wyraz w liczbie mnogiej kończy się literą "s", po niej dodawany jest sam apostrof -'

1 tydzień temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.