"The ducks' food."

Tłumaczenie:Pokarm kaczek.

1 rok temu

15 komentarzy


jadwigadan1

Jedzenie kaczki . To nie jest zle tlumaczenie

10 miesięcy temu

Jakub503700

Też tak napisałem i też było źle

2 miesiące temu

Weronika998968

Pokarm a jedzenie to przecież to samo?!!

8 miesięcy temu

Woj975759

Kacze jedzenie

1 rok temu

Klaudia481821

Ta kacza karma? What?!

10 miesięcy temu

Anna433241

W tym przykładzie nie było, jak pisze Artur, słowa Duck's, tylko Ducks'. Może to ma znaczenie?

2 miesiące temu

Dowiczd

Jedzenie kaczki jest źle, bo powinno być jedzenie kaczorów. Really?!

11 miesięcy temu

Nauka976757

bo tam jest ducks, czyli kaczek - liczba mnoga

6 miesięcy temu

adikolinio

Jedzenie kaczki moze znaczyć jakbys ją jadl tylko to jest powiedziane w bezokoliczniku

9 miesięcy temu

SprytnyZyz

A dlaczego nie kaczek ?

11 miesięcy temu

niki.odem

???????????????? NIE ROZUMIEM TEGO!!!

4 miesiące temu

Artur605348

Moi drodzy.. Duck's jest to dopełniacz saksoński. Charakteryzuje się to tym że, coś (czyli jakaś dana rzecz, jest czyjaś) jest kogoś. Można to zapamiętać po przykładzie McDonald's. Ten, kto wie teraz o co chodzi, to wie. A ten kto nie kojarzy największej restauracji na świecie to ch.... z nim xD Wracając do tematu, Duck's, nie jest liczbą mnogą. A dopełniaczem saksońskim. Czyli karma kaczki. A nie karma kaczek. To jest błąd!!! Ale na tej stronie tych błędów jest wiele... The girl's children. Ja tutaj wpisałem, Dziewczynek dzieci. Daulingo zaznaczyło że jest to dobra odpowiedź, i pod tym zdanie Dzieci dziewczyn. Takie masło maślane, maślane masło. Kurwa zmieńcie te zdania w końcu, na coś bardziej użytecznego .

3 miesiące temu

br0d4
br0d4
Mod

Duck's jest to dopełniacz saksoński. (...) Duck's, nie jest liczbą mnogą. A dopełniaczem saksońskim. Czyli karma kaczki. A nie karma kaczek. To jest błąd!!!

Przeczytaj jeszcze raz zdanie pod którym piszesz, a w razie potrzeby kolejny raz. W tym zdaniu nie ma formy duck's, a jest forma ducks'. Różnica polega na tum, że duck's to dopełniacz saksoński w liczbie pojedynczej, a ducks' to dopełniacz saksoński w liczbie mnogiej.

  • duck's = kaczki (kogo? czego? tej kaczki)
  • ducks' = kaczek (kogo? czego? tych kaczek)
1 miesiąc temu

Ilona132321

Powinno byc the ducks's food

2 miesiące temu

Anna433241

Jeśli wyraz w liczbie mnogiej kończy się literą "s", po niej dodawany jest sam apostrof -'

2 miesiące temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.