Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The ducks' food."

Tłumaczenie:Pokarm kaczek.

2
8 miesięcy temu

16 komentarzy


jadwigadan1

Jedzenie kaczki . To nie jest zle tlumaczenie

5
Odpowiedz6 miesięcy temu

Woj975759

Kacze jedzenie

4
Odpowiedz8 miesięcy temu

Joanna435055

Ja umię English I właśnie znaczy co ty powiedziałeś

1
Odpowiedz7 miesięcy temu

zio.marti

Tak?

0
Odpowiedz8 miesięcy temu

Patryciask

Ser lub leb

0
Odpowiedz4 miesiące temu

Weronika998968

Pokarm a jedzenie to przecież to samo?!!

2
Odpowiedz4 miesiące temu

Klaudia481821

Ta kacza karma? What?!

1
Odpowiedz6 miesięcy temu

Odraj
Odraj

Może być kacze, kaczek i Kaczorów jedzenie, pokarm. Nie kaczki. Ponieważ, to byłaby liczba pojedyncza.

1
Odpowiedz3 miesiące temu

LucyByszew

Ok...

0
Odpowiedz7 miesięcy temu

Dowiczd

Jedzenie kaczki jest źle, bo powinno być jedzenie kaczorów. Really?!

0
Odpowiedz7 miesięcy temu

Nauka976757

bo tam jest ducks, czyli kaczek - liczba mnoga

1
Odpowiedz2 miesiące temu

adikolinio

Jedzenie kaczki moze znaczyć jakbys ją jadl tylko to jest powiedziane w bezokoliczniku

-1
Odpowiedz6 miesięcy temu

SprytnyZyz

A dlaczego nie kaczek ?

0
Odpowiedz7 miesięcy temu

Bartek872594

Lol kacze jedzenie

0
Odpowiedz5 miesięcy temu

Maksymilia6803

Nie powiem ciekawe sentencja :-P

0
Odpowiedz1 miesiąc temu

niki.odem

???????????????? NIE ROZUMIEM TEGO!!!

0
Odpowiedz2 tygodnie temu

Powiązane dyskusje