"Ihaveapaininmychest."

Μετάφραση:Έχω έναν πόνο στο στήθος μου.

πριν από 1 χρόνο

4 σχόλια


Diane158263

το ''chest'' έχει και την έννοια του στέρνου..Γιατί να πιαστεί λάθος????

πριν από 1 χρόνο

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Oι λιγότερο "συχνές" μεταφράσεις συχνά δεν προστίθενται στις εναλλακτικές, στα αρχικά στάδια του μαθήματος. Ίσως ξέφυγε :S Γι αυτό ο πιο ασφαλής τρόπος είναι η καλύτερη μετάφραση (best/blue starred translation).

(Προς το παρόν, το μάθημα είναι χωρίς course mods, οπότε κανείς δεν έχει πρόσβαση στις προτάσεις. Το πρόβλημα με τις μεταφράσεις που λείπουν μπορεί να πάρει καιρό να διορθωθεί :/)

πριν από 1 χρόνο

I.Schmidt1
I.Schmidt1

«το στέρνο», όσο γνωρίζω, ονομάζεται αυτό το οστό πού μπροστά συναντιούνται μαζί οι αριστερές και οι δεξιές πλευρές

πριν από 11 μήνες

Valentine897317

"πονάει το στήθος μου"...γιατί το παίρνετε λάθος??

πριν από 6 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.