Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I have a pain in my chest."

Μετάφραση:Έχω έναν πόνο στο στήθος μου.

πριν από 8 μήνες

4 σχόλια


Diane158263

το ''chest'' έχει και την έννοια του στέρνου..Γιατί να πιαστεί λάθος????

πριν από 8 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Oι λιγότερο "συχνές" μεταφράσεις συχνά δεν προστίθενται στις εναλλακτικές, στα αρχικά στάδια του μαθήματος. Ίσως ξέφυγε :S Γι αυτό ο πιο ασφαλής τρόπος είναι η καλύτερη μετάφραση (best/blue starred translation).

(Προς το παρόν, το μάθημα είναι χωρίς course mods, οπότε κανείς δεν έχει πρόσβαση στις προτάσεις. Το πρόβλημα με τις μεταφράσεις που λείπουν μπορεί να πάρει καιρό να διορθωθεί :/)

πριν από 8 μήνες

I.Schmidt1
I.Schmidt1

«το στέρνο», όσο γνωρίζω, ονομάζεται αυτό το οστό πού μπροστά συναντιούνται μαζί οι αριστερές και οι δεξιές πλευρές

πριν από 7 μήνες

Valentine897317

"πονάει το στήθος μου"...γιατί το παίρνετε λάθος??

πριν από 2 μήνες