"Hayvan, bir köpek."

Çeviri:The animal is a dog.

1 yıl önce

10 Yorum


zekidinc55

Hayvan bir köpek diye bir cümle olur mu? Bizim bildiğimiz köpek bir hayvandır. diye cümle olur.

1 yıl önce

Apostle_
Apostle_

Tuhaf ama illa olamaz değil, şöyle bir diyalog düşün:

  • A: "Hayvanım ile otelinize rezervasyon yaptırmak istiyorum."
  • B: "Tabii, bir bakalım. Hayvan ne idi?"
  • C: "Hayvan, bir köpek. Yani hayvanım ile rezervasyon yaptırabilir miyim?"

Bu aklıma gelen ilk olası diyalog, olamaz diye bir şey yok; cümle tuhaf gözükse de yerine göre anlamlı olabilir. Yani "Köpek, bir hayvan." ve "Hayvan, bir köpek."in aynı olmadığını, ikisinin de kendi yerine göre anlamlı olabileceğini söylemeye çalışıyorum. Verdiğim örneği anlamak biraz zor olabilir, ancak bence olabilir dediğim gibi.

1 yıl önce

VolkanKozi

şıp diye anladım teşekkürler

10 ay önce

MehmetUurV

Hayvan, bir köpek ne demek ya the animal , a dog dur bu

9 ay önce

serkan718250

The animal is a dog demek hayvan bir kopektir demek olur ama

8 ay önce

Hemra6

Saçma

8 ay önce

Fatma114455

Köpek bir hayvandır olarak çevrilmiş

7 ay önce

hatuntarm

Köpek bir hayvan olur

4 ay önce

Ece1389

İngilizceden soğudum ya

2 ay önce

smlozk

İs ne anlam katıyo acaba

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.