1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kızın kendi tabağı var."

"Kızın kendi tabağı var."

Çeviri:The girl has her own plate.

April 8, 2014

40 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

bacio_

buradaki own'u biri açıklayabilir mi? sadece her plate yeterli değil mi?

April 8, 2014

omercito
Mod

Her plate - Kızın tabağı

Her own plate - Kızın kendi tabağı

Aitlik/iyelik ifadesine vurgu yapmak için "own" eklenmiş. Örneğin daha fazla vurgulamak için "very own" da eklenebilir.

Her very own plate - Kızın kendi öz tabağı (gibi çevrilebilir belki)


ZeynoDilbaz

Thx Ben own kelimesinin sadece erkek çocuk olduğunu sanıyordum


Poyraz715366

O "son" değil mi?


ErayCinpir

"Her own plate" kızın kendi tabağı demişsiniz. Fakat buna göre cümlenin hepsini çevirince "The girl has her own plate" "Kız kızın kendi tabağına sahip" demek olmuyor mu?


mikailege

Herself i neden kabul etmiyor


eeempusa

Aradaki 'her' kelimesinin fonksiyonu nedir ? Yazmasak opmuyor mu


Nezir_Dlm

Her onun anlamı taşıyor her plate onun tabağı eğer sadece plate olsaydı yalnızca tabak olurdu oda anlamız olur


Pahadur

"her own plate" yerine "own plate" olsa ne olur? Neden yanlış olur? Cümlenin başında bir özen var zaten! Anlamama yardım ederseniz sevinirim.


Hm_Dnz11

Duolingoyu ingilizce ogretmenleri de kullaniyor mu


Nezir_Dlm

Evet kuzenim ingilizce öğretmeni daha önce kullanmıştı


Avors008

"The girl has her personal plate" Neden kabul etmedi acaba


Nezir_Dlm

Personel kişisel dir

Own= sahip olmak - Kendisinin anlamı taşır


tubanur214187

Çok uzun cümle soruyorlar yapamıyorum.


A.T003

Has ve her neden geliyor anlamadım


meteboz

Ben by ile yaptim cumlemi kendi tabagim var diye cunku by kendi anlaminda da kullanilabiliyor by her gibi yardimci olursaniz sevinirim tesekkurler


senyig.20

She'yi kabul etmiyooooorrrrr (She has her own dish)


Gzdeelik2

Her kelimesi neden var?


eeempusa

Özne olduğu için


Gzdeelik2

Tamam teşekkürler


Velikaraki

she -her : her özne olamaz. she ise özne zamirlerinden ismin yerine geçer.


Andabigemtan123

the girl has plate yazdim kabul etmedi


melikhan9

"The girl has plate herself" de doğru olmazmi ?


emir_demir

own sadece 1.tekil sahisla kullanilmiyor mu


cerenakbul1

Girl i yanlis soyluyor ciörl diye okuyor görl olacakti


KAYRA137181

Own'u aciklayabilir mi


TCAysenAkay

Herself neden olmuyor


aozkinay

Herself "kendisi" - Her own "kendisinin"


serkan.bay1

her ne işe yarıyor bilen var mı?


myenes

"her" kelimesi burada zorunlu olmamalı. Ancak yazılmadığında hata veriyor.


FatihDedecan

own biz anlaminda degil mi?


arinozkinay

The girl'ü she diye çevirdim yanlış dedi.


Ulaiek

She=o (kiz) Girl=kiz


sonador793751

Bende ayni hatayi yaptim goz gore gore....

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.