1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kızın kendi tabağı var."

"Kızın kendi tabağı var."

Çeviri:The girl has her own plate.

April 8, 2014

37 Yorum


bacio_

buradaki own'u biri açıklayabilir mi? sadece her plate yeterli değil mi?


omercito

Her plate - Kızın tabağı

Her own plate - Kızın kendi tabağı

Aitlik/iyelik ifadesine vurgu yapmak için "own" eklenmiş. Örneğin daha fazla vurgulamak için "very own" da eklenebilir.

Her very own plate - Kızın kendi öz tabağı (gibi çevrilebilir belki)


ErayCinpir

"Her own plate" kızın kendi tabağı demişsiniz. Fakat buna göre cümlenin hepsini çevirince "The girl has her own plate" "Kız kızın kendi tabağına sahip" demek olmuyor mu?


eeempusa

Aradaki 'her' kelimesinin fonksiyonu nedir ? Yazmasak opmuyor mu


Nezir_Dlm

Her onun anlamı taşıyor her plate onun tabağı eğer sadece plate olsaydı yalnızca tabak olurdu oda anlamız olur


mikailege

Herself i neden kabul etmiyor


Pahadur

"her own plate" yerine "own plate" olsa ne olur? Neden yanlış olur? Cümlenin başında bir özen var zaten! Anlamama yardım ederseniz sevinirim.


Hm_Dnz11

Duolingoyu ingilizce ogretmenleri de kullaniyor mu


Nezir_Dlm

Evet kuzenim ingilizce öğretmeni daha önce kullanmıştı


tubanur214187

Çok uzun cümle soruyorlar yapamıyorum.


A.T003

Has ve her neden geliyor anlamadım


meteboz

Ben by ile yaptim cumlemi kendi tabagim var diye cunku by kendi anlaminda da kullanilabiliyor by her gibi yardimci olursaniz sevinirim tesekkurler


myenes

"her" kelimesi burada zorunlu olmamalı. Ancak yazılmadığında hata veriyor.


senyig.20

She'yi kabul etmiyooooorrrrr (She has her own dish)


Gzdeelik2

Her kelimesi neden var?


eeempusa

Özne olduğu için


Gzdeelik2

Tamam teşekkürler


Velikaraki

she -her : her özne olamaz. she ise özne zamirlerinden ismin yerine geçer.


melikhan9

"The girl has plate herself" de doğru olmazmi ?


Avors008

"The girl has her personal plate" Neden kabul etmedi acaba


Nezir_Dlm

Personel kişisel dir

Own= sahip olmak - Kendisinin anlamı taşır


emir_demir

own sadece 1.tekil sahisla kullanilmiyor mu


cerenakbul1

Girl i yanlis soyluyor ciörl diye okuyor görl olacakti


emrh1907

Dogru yaptım


KAYRA137181

Own'u aciklayabilir mi


TCAysenAkay

Herself neden olmuyor


aozkinay

Herself "kendisi" - Her own "kendisinin"


serkan.bay1

her ne işe yarıyor bilen var mı?


Glen35178

Ben de The girl has own the plate. Yazdım. Burada bence her e gerek var mı? Zaten kızın kendi tabağı var değil mi anlamı?


Salman.Tas

The girl has own plate Bu cümlede "has" olduğu için zaten "kızın" anlamı olmuyor mu? Her koymamız neden gerekli olur cümlede?


KbraAbik

The girl has: kizin var Own plate kendi tabagi yeterli olmuyor mu her ne alaka ya tam dogru yaptım diye sevinecem sevinemiyorum:(


a.cskn

Her koymadan olmuyor mu ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.