"Myscissorsareyellow."

Fordítás:Az ollóm sárga.

4 éve

13 hozzászólás


Sztankay54

Mivel a "scissors" plurale tantum ezért a létigének is többesszámúnak kell lenni.

1 éve

karak74

Értem. Köszönöm.

1 éve

Bellovits

"Az ollóim sárgák." miért nem jó? Ha ez az egyes szám, akkor hogy mondom ezt többes számban?

4 éve

radnaitomi

Ugyanúgy mondod a többes számot is.

Van néhány szó (két részből állók), amiket az angol többes számúként kezel (a két része miatt): pants, trousers, jeans, gloves, glasses, stb.

4 éve

ELLA211

De hát éppen ezért el kellene fogadni a többes számú változatot is, mivel azt is ugyanigy mondják. Miért nem jó, "az ollóim sárgák" megoldás?

4 éve

radnaitomi

Természetsen jó az is! :) Ha nem fogadja el, akkor az hiba, és jelenteni kell!

4 éve

Bellovits

Köszönöm a segítséget! :)

4 éve

ELLA211

Akkor most jelentem. Kösz.

4 éve

Csaji

Most már elfogadja...

3 éve

karak74

Én meg épp azon vagyok fennakadva, hogy az egyes számot miért fogadja el? Na nem az olló szó miatt, hanem a létige miatt. Mert ha egy ollóról van szó (ami történetesen az enyém, de ez most lényegtelen) akkor a létige nem "is" kellene, hogy legyen? (S mint hogy mindig azt mondják, hogy "Az Angol az eredeti mondat." így az eredeti mondat: szerintem: 'Az ollóim sárgák.') Egyébként a többes számot is elfogadja. (Az ollók többes számát.)

2 éve

yt3G3

Köszi, ez nagyon hasznos :)

1 éve

tittikeeeh

My scissors are yellow...az olloim sargak. Miert nem fogadja el? Buktam egy szivet :/

4 éve

Csaji

Most már elfogadja...

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.