"They find the food."

Çeviri:Onlar yemeği bulurlar.

4 yıl önce

21 Yorum


EmineDeniz1

"The" nın kullanım alanını bilen var mı? Cümleye nasıl bir anlam katıyor?

4 yıl önce

rcknrlle

The olursa o nesneye belirginlik ozelligi katiyor yemek ile yemegi gibi

4 yıl önce

SelinNehirgmsdl

Ben biliyorum. The cümlenin ortasında kullanılırsa mesela " cat the milk" sütün başında the kullanılmış. Bu the eki "süt " kelimesini "sütü" kelimesine çeviriyor yani sesli harf katıyor. Eğer cümlede the olmasaydı kedi süt içer olurdu. The olduğu için kedi sütü içer oldu

4 yıl önce

GirayOynuy

The, belirginleştirmek için sadece (türkçe karşılığı yok)

10 ay önce

d4rkplace

Bu the insani delirtiyor ;)

4 yıl önce

emre1636

"Onlar yemek bulurlar" kabul etmiyor.

1 yıl önce

hamideacar1

Sen duyduğunun aynısını yazacan

2 hafta önce

khokost

Onlar yiyecek bulurların neresi yanlış? Yiyeceği demek zorunda değiliz. Türkçede yazım yanlışı değil bu. Düzeltilmeli

3 yıl önce

-O_K-

"Onlar yiyecek bulurlar." ile "Onlar yiyeceği bulurlar." farklı anlamlı. İki yazımın da iki dilde de karşılığı var aslında.

Sizin dediğiniz "They find food." food zaten sayılabilir değil.

Burada dikkat çekilen şey yiyeceğin belli olup olmaması.

Örneğin bir yere gidiyorsunuz, çocuklarınız evde kalacak. Fırında kek var. Eşiniz endişeleniyor, söyleyelim mi söylemeyelim mi diye düşünüyor.

Onlar yiyeceği bulurlar, derseniz keki kastedersiniz. Onlar yiyecek bulurlar, derseniz aç kalmazlar, yiyecek bir şey bulurlar demek olur

3 yıl önce

EralpAKIN

Ne komiksin yaaa:):)

1 hafta önce

Ensar54

başta the olduğu için yemeğini bulurlar dedim neden yanlış dedii lutfen yardimci olun yaa

4 yıl önce

ozdemired

Çünkü "the food - yemegi , yemegi/ni değil.

4 yıl önce

Eyll306083

His/her/its olması lazım yemeğini olması için orda aitlik veren bir şey yok sadece the belirteci var

3 ay önce

ByyExpert

Onlar yemek bulurun neresi yanlis

3 yıl önce

gulserenanne

the mı a mi diyor hiç bişey anlamadım.

3 yıl önce

Velikarak

Onlar, yemeği bulurlar. I find the food. Ben yemeği bulurum. He,She, It finds the food. O yemeği bulur.

2 yıl önce

doganipekciler

bu soruyu 2 kez sordu onlar yemek bulur yaptım ilk kabul etmedi onlar yemeği bulur dedim yine kabul etmedi bu ne abi ya.

2 yıl önce

erates

Neden buldu degil de bulurlar yada bulur oluyor.

1 yıl önce

meleksibayan

Çünkü bu geniş zaman, buldu demek için They found the food olması gerekirdi

2 ay önce

NurseenKara

Yemegi bulurlar ne demek ya

4 ay önce

meleksibayan

Onlar yiyeceği bulur. Doğru ve Türkçeye uygun çevirisi bu değil mi?.. Saçmalık

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.