"This is between us and them."

Çeviri:Bu bizimle onların arasındadır.

April 8, 2014

4 Yorum

Konu önem sırasına göre

Faruk_Kaya

Bu onlar ve bizim aramizda nasil kabul olmaz

April 8, 2014

altunufuk

Sıralama yanlış ve 'arasında' demeliydiniz. Yani "Bu, bizim ve onların arasındadır." Düşünün 'beşimizin aramızda' doğru bir kullanım değildir.

August 1, 2014

hadesmania

bu bizimle onlar arasında neden kabul olmuyor. -ın ekini sağlayan nedir bu cümlede?

April 16, 2014

AhmetKarak

Ii de burda akusativ olduğu icin them kullaniliyor anlam olarak degil. Onlar arasindayi da kabul etmeliydi

May 11, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.