"Çocukları mı?"

Çeviri:Ihre Kinder?

December 1, 2017

15 Yorum
Tartışma kilitli.


BaybarsCan

Sind seine Kinder? Neden olmuyor bilen birisi açıklar mı Lütfen kafam çok karıştı.


SibanM

"Sind seine Kinder" yazdım, kabul etmedi.


minekkusch09

Soru olarak, sind das seine kinder? olur


minekkusch09

Böyle soru olmaz,


srkndnsn

Sind seine Kinder? olması gerekir.


ysnbsgl

Ihre vs ne kadar da zor, kafa karıştırıcı..


...istila...

Sind seine Kinder... das muss auch richtig sein.. oder ?


Dororo-chan

"Ihre Kinder" nasıl bir soru ifadesi olabilir ki!? Burada soru anlamı katan hiçbir şey yok. Konuşma dilinde üsluptan anlaşılabilir belki ama yazı dilindeyiz kimse vurgu tonlamaya atıfta bulunamaz


sumeyyeozl

Sind die kinder sıru kalını bu değil mi


Alyans473

Sind das seine Kinder Kabul edilmeli!!!!


Emin813

Buna doğru cevap yazacak duolingo yöneticisi yok mu


mustafa839681

Ben böyle saçma soru cümlesi olmasını anlamıyorum.


AlexanderF258875

Was soll das heißen? "Ihre Kinder" ist keine Frage, das ist eine Aussage.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.