1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Ik heb de boeken van de mann…

"Ik heb de boeken van de mannen."

Vertaling:I have the men's books.

April 8, 2014

15 opmerkingen


mnxl

Is men het meervoud?


mullac1992

Ja, het is een "vowel mutation" meervoud. Andere worden met vowel mutation zijn:

foot - feet (voet - voeten),
mouse - mice (muis - muizen)
tooth - teeth (tand - tanden)
woman - women (vrouw - vrouwen)
person - people (mens - mensen)


RuzannaBas

net als bij 1 woman 2 women


TimIsing

Bij deze wel. Het meervoud van man is man. Het meervoud van mannen is men


roditte

Wanneer is het have en wanneer is het has?


RuzannaBas

Bij She en He en it dus zij hij en het ( een ding) is het has ook wel de SHIT regel genoemd. Bij I You We They is het have


Dovid715659

Waarom is man's niet goed?


El2theK

Omdat man enkelvoud is en dus man betekent in het Nederlands.


EliseHorst

Jeroen, het is men's en niet men omdat die 's op een bezitting slaat. Het zijn de boeken van de mannen. Vandaar de 's


sushi1231

ik vind het niet oké dat het een man moet zijn, eerder: i have THEIR books, dat is aardiger. :|


Amy56426

Dat is waar hier plaatsen ze iedereen in een bepaald hokje


Fox272398

Wrong sound, 'men' sounds like émen. Anybody else noticed this? Reported, 9th june'19


zhtw

Incorrect spelling in persons's. It should be persons', i.e. no s at the end. (I know it's not a correct answer, but it's misleading anyway.)


Agnes197458

Waarom niet, i have de books from the men's

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.