"They used to walk more when they did not eat."

Fordítás:Régebben többet sétáltak, amikor nem ettek.

April 8, 2014

13 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


margo68

Számos hibát jelentettem, némelyikre jött válasz, némelyikre nem. Nagyon örülök, hogy van ez az INGYENES program. Nem nagyon értem és elképedve olvasom ezeket a dühös indulatokat. Ez egy játék, ami nem mellesleg segíti az angol tudásunk fejlődését. :)


Eszter388305

Elolvasva a hozzászólásokat csak csodálkozom mennyi harcos, ideges, törtető egyéniségű tanuló társam van....... Lehet, hogy én vagyok a legidősebb diák, akinek mindig az volt az álma, hogy angolul tanulhasson, de nem volt rá soha lehetősége..... Nagyon boldog vagyok, hogy most eljött az idő, és azt csinálhatom amit szeretek. Ezért soha nem vagyok mérges, csak hálás és elégedett


johalasz46

Nincs egyedül! Csak a pozitív hozzászólásokkal kell foglalkozni...- 2021.06.


fazekas-peter1

Nagyon pozitív hozzáállás.


djk11

'szoktak volt'


kkkatalin

Melyik angol szo jelentése a régebben? Enélkül nem jo a magyar forditás?


JnosKereke2

többet sétáltak mikor nem ettek?? Ez aztán az összefüggés.


evairenpinter

"Tényleg (valójában) nem ettek, amikor régebben többet sétáltak." - "Valaha, amikor többet sétáltak, valóban nem ettek." Próbálkozom értelmezni a fenti angol mondatot.


IstvnTth844882

Ennek a mondatnak mi az értelme? Most komolyan...


johalasz46

A szótárban is vannak ajánlatok a jó megoldásokra...- 2021.06.


Rikike77

régebben = formerly


dejutka

Úgy gondolom, hogy mindkét kifejezés : a régen és a régebben is lefedi a used to tartalmát

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.