"my dogs' water"

Tłumaczenie:woda moich psów

1 rok temu

12 komentarzy


Damian297495

Serio woda moich psów ?

1 rok temu

Kasia785369

co oznacza apostof i kiedy się go używa?

8 miesięcy temu

Oli244882

Dziwne tłumaczenie na polski xD

8 miesięcy temu

Jacekma

Trzeba uznać bo woda jest dla moich psów więc jest ich i moją psia woda jest O. K.

8 miesięcy temu

Jacekma

To woda moja moich, bo dla nich, psów więc moja psia woda jest O. K.

8 miesięcy temu

Agnieszka715783

Nielogiczne zdanie. Jak juz to "to jest woda moich psow"

8 miesięcy temu

Pawe749104

czy się rózni od "woda mojego psa" ?

4 miesiące temu

Juliette218

tam jest napisane ,,dogs" czyli psy, a nie ,,dog" czyli pies. Dogs to liczba mnoga

4 miesiące temu

Xawa16

Było tyle tych zdań dwu-wyrazowych że mi się pomyliło

1 miesiąc temu

misiek1992

Po co ten apostrof na końcu wyrazu dogs?

3 tygodnie temu

Dawid213767

Nie jest to dla mnie zrozumiałe tzn jed oznaczne

3 tygodnie temu

FilipJaskie

Czemu z małej litery jest początek zdania

5 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.