"A tükörbe néz."

Fordítás:She looks at the mirror.

4 éve

6 hozzászólás


BeatrixDucz
BeatrixDucz

Szerintem she looks into the mirror.

4 éve

eszterce

A "look at" megszemlél, megvizsgált-t jelent. Szerintem ez így nem jó.

3 éve

BernadettH1

Sees,look,nem mindegy?

4 éve

radnaitomi

Nem, mert mást jelent:

  • see = lát (önkéntelen képesség)

  • look = néz (aktív tudatos cselekvés)

4 éve

ELLA211

És a watch?

4 éve

Levente.Farkas

Inkább "figyel"

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.