1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar egzersiz yapmazlar, am…

"Onlar egzersiz yapmazlar, ama her gün yürürler."

Çeviri:They do not exercise, but they walk every day.

April 8, 2014

8 Yorum


arKara

Don't yerine, Dont yazabilme ihtimalimi sevdim!


Aknby

İhtimal mi, imkan mı?


samiyaylal

They do not do exercise, but every day they walk. neden olmuyor


11talha

'But every day they walk' desek neden yanlış olur?


samiyaylal

They do not do exercise, but every day they walk. neden olmuyor


byburuk

burada exercise zaten fiil olarak kullanılmış. do kullanmaya gerek kalmıyor.


maerdem

"every day"i bitişik yazdım diye olmadı, neden?


elinda19

Cunku every day bir birlesik isim degil ikisi ayri ayri kelimeler

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.