Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar egzersiz yapmazlar, ama her gün yürürler."

Çeviri:They do not exercise, but they walk every day.

4 yıl önce

7 Yorum


arKara

Don't yerine, Dont yazabilme ihtimalimi sevdim!

4 yıl önce

samiyaylal

They do not do exercise, but every day they walk. neden olmuyor

4 yıl önce

samiyaylal

They do not do exercise, but every day they walk. neden olmuyor

4 yıl önce

byburuk

burada exercise zaten fiil olarak kullanılmış. do kullanmaya gerek kalmıyor.

4 yıl önce

maerdem

"every day"i bitişik yazdım diye olmadı, neden?

3 yıl önce

elinda19

Cunku every day bir birlesik isim degil ikisi ayri ayri kelimeler

2 yıl önce

11talha

'But every day they walk' desek neden yanlış olur?

7 ay önce