"Die Katze isst vom Teller."

Çeviri:Kedi tabaktan yiyor.

December 3, 2017

5 Yorum


T.c.Onurca

isst yerine frisst olması gerekmez mi?

December 3, 2017

SteffiBookworm

"essen - er/sie/es isst" kann für Menschen und Tiere verwendet werden.
"fressen - es frisst" sollte man nur bei Tieren verwenden.

December 3, 2017

future534057

vom yerine aus kullanmamız gerekmez mi neye göre değişiyor?

February 2, 2018

SteffiBookworm

Tabaklar genellikle düz, bu yüzden "von" kullanırız. Kaseler / kabuklar (?) genellikle yuvarlak, bu yüzden "aus" kullanıyoruz. "von" "vom" olarak değişebilir: "von + dem = vom"

February 3, 2018

future534057

Danke sehr

February 11, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.