Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Die Katze isst vom Teller."

Çeviri:Kedi tabaktan yiyor.

8 ay önce

6 Yorum


T.c.Onurca

isst yerine frisst olması gerekmez mi?

8 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

"essen - er/sie/es isst" kann für Menschen und Tiere verwendet werden.
"fressen - es frisst" sollte man nur bei Tieren verwenden.

8 ay önce

future534057
future534057

vom yerine aus kullanmamız gerekmez mi neye göre değişiyor?

6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Tabaklar genellikle düz, bu yüzden "von" kullanırız. Kaseler / kabuklar (?) genellikle yuvarlak, bu yüzden "aus" kullanıyoruz. "von" "vom" olarak değişebilir: "von + dem = vom"

6 ay önce

future534057
future534057

Danke sehr

6 ay önce

Burcak101394

"yiyiyor" olacak! yiyor denilmez

2 hafta önce