1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kitap Brezilya'yı gösterir."

"Kitap Brezilya'yı gösterir."

Çeviri:The book shows Brazil.

December 3, 2017

5 Yorum


0nDeROz26

Brezilya yı derken diğer cümlelerde olduğu gibi neden " to brasil" veya " the brasil" olmuyor da sadece brasil oluyor?

April 21, 2019

Bluenchanter

show yerine neden shows olması gerekiyor kısaca özetler misiniz?

December 3, 2017

Bluenchanter

fiilde -ir yakısı olduğu için mi?

December 3, 2017

meteulku_

Hayır, özne "kitap" yani 3. tekil şahıs olduğu ve cümle geniş zaman bir yapıda olduğu için. Geniş zaman ve öznesi 3. tekil şahıs olan cümlelerin fiilleri -s takısı alır.

December 4, 2017

kturedi6

YARDIM 1 CANIM VE 0 TAŞIM KALDI!!!

December 24, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.